Gå til innhold

brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags brystpumpe bør man velge - har du noen tips? elektrisk eller manuell, og hvilket merke bruker du og er mest fornøyd med?

Meninger, erfaringer og anbefalinger settes stoor pris på - både av hva man bør velge og hva man bør unngå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville først og fremst gått for en elektrisk brystpumpe. Har både den manuelle og den elektriske til Avent og anbefaler igrunn ingen av de. Så lurer litt på det samme som deg egentlig :). Har hørt mye bra om Medela sine.

Skrevet

Jeg har både avent sin mauelle og mini electric fra Medela, og jeg anbefaler absolutt Medela sin!! fikk aldri ut mer enn ett mar ml med Avent sin , mens Medela fungerte som bare det:-)

Skrevet

Jeg anbefaler Medela Swing. :)

Hadde aldri i verden valgt en som ikke er elektrisk iallfall.

Skrevet

Medela Swing, helt klart!! Verd hver krone!

Manuell er jo en treningsøkt å få til...

Skrevet

Absolutt elektrisk! Hadde Avent sin manuelle sist, og den fungere ikke i det hele tatt! Ingen melk ut og blå brystvorter uansett hvordan jeg stilte inn pumpen, og i hvilket tempo jeg pumpet. Gikk raskere og enklere å håndmelke...

Har kjøpt Medela Swing elektrisk denne gangen, og håper den vil fungere:)

Skrevet

Jeg har prøvd det meste... Endte faktisk ofte med at jeg brukte Avent sin manuelle sist (selv om jeg hadde den elektriske fra Avent og Medela Swing). Fikk best vakuum i denne, og dermed mer melk.

MEN så ble jeg "lurt" til å prøve dobeltpumpe fra Medela (pump-in-style). Gud for en lykke for ei som gikk ut i jobb når mini var 6mnd! Pumpet MYE mer på halve tida! Fra å få ut kanskje 125ml på en normal pumping (20-25min), kunne jeg få 300-400ml på 10minutter.

Fikk min billig brukt, 1000kr.

Skrevet

Hadde avent sin elekriske og manuelle sist jeg og, og anbefaler ingen av de. Tok lang tid å pumpe og fikk aldri noe flyt i pumpingen. Så det ble ikke mye pumping på meg sist. Lånte den heldigvis så jeg bare leverte den tilbake :) Har kjøpt medela swing denne gangen, for jeg har hørt så mye bra om den, så håper den funker bedre.

Skrevet

Jeg har Medela Swing etter førstemann og var fornøyd med den. Ville absolutt hatt en elektrisk en, ihvertfall. Hadde jeg visst at jeg kom til å pumpe så mye som jeg gjorde, hadde jeg kjøpt en dobbeltpumpe, siden det tar tid å pumpe hvert bryst. Men kommer nok ikke til å kjøpe en ny nå til nr 2 siden de er ganske dyre...

Skrevet

Jeg har medela swing (elektrisk) og avent sin manuelle. Jeg ser at de fleste anbefaler elektrisk. Og det er minst styr med, men jeg fikk absolutt best vakuum og mest melk ut med avents manuelle. Brukte nesten ikke medela pumpen i det hele tatt...

Skrevet

Jeg har avent manuell pumpe. Kommer ikke ut noe særlig, men det er godt tak i den. men synes det blir litt søl siden melka ikke renner så godt nedi den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...