Gå til innhold

Jeg angrer sånn på gudforeldrene vi valgte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg mest sannsynlig høres utrolig frekk og kravstor ut nå. Jeg er klar over det.

Vi valgte gudforeldre i slekta for å redusere sjansen for at de blir "borte".. slekten sklir liksom ikke bort.

Saken er at jeg og barnefar bor ikke sammen. Og verken gudforeldre, eller hans slekt, sender gaver til barna våre. Det er utrolig sårt! Jeg har ikke stor familie så det er få som kompenserer.

Jeg sender alltid bilder til slekten hans, samt gaver til barnas søskenbarn etc. Men mine barn får aldri noe tilbake.

I år har jeg kun kjøpt gave til det søskenbarnet som mine barn fikk gave av i fjor... jeg er lei meg for det, angrer nå. Det er jo ikke barnas feil. Men jeg blir såå lei :(

Jeg regner med at grunnen til at de ikke kjøper gaver til barna mine er at jeg og barnefar bor fra hverandre. Jeg skulle ønske vi hadde valgt noen andre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også skuffet over noen av de som ble valgt.

Mangelen på gaver tenker jeg ikke så mye på, men syns de kan ringe barnet på bursdager. Ihvertfall sende meg en melding f.eks. Litt sårt.

Har sendt julegaver selv til ene fadder og barna hans hvert år men i år blir det ikke. Dumt at jeg skal sende gaver til fadderen til barnet mitt når de ikke sender julekort til oss engang.

Skrevet

Hei og takk for svar :)

Jeg skjønner hva du mener med at du ikke bryr deg om pakkene og slikt. Men du skjønner at vi har så liten familie at det merkes allikevel. Jeg føler at jeg må kjøpe meg ihjel til ungene som kompensasjon for at de ikke får noe av onkler og tanter (som er faddere). Det er kun bestefar fra morsiden som kjøper gave til barna.. det er så leit!!!!

Hadde barna fått masse gaver fra andre så hadde det ikke spilt noen rolle, men vi har så få mennesker rundt oss..

NEI, nå klager jeg uten grunn. Jeg er kravstor. Man skal ikke forvente, men likevel så gjør jeg det :(

Jeg er supernøye selv med å kjøpe til både bursdag og jul, samt ringe til mine fadderbarn. Og de er jeg ikke engang i slekt med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...