Gå til innhold

Tips til god rødvin som gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 100-150 kroner? Hvilken rødvin liker du best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt ute av trening etter nesten ett år uten alkohol pga svangerskap og baby, men mener å huske at Black Granite fra Sør-Afrika til 129,- er å anbefale ;)

Skrevet

Mine favoritter er J.P. Chanet og Rousemont Estate, begge ligger på rundt 99-120 kr tror jeg. Begge er også ganske friske, lette og fruktige rødviner.

Skrevet

jeg spør alltid på polet jeg!

Sier alder osv til den hjelpsomme damen/mannen også kommer de med et godt forslag!

Skrevet

Kosteel opp mot 200,- men er knallgod! Faustino 1. Ellers er J.P.Chenet, Chapelle Du Bois gode viner til rundt 100-lappen

Skrevet

Min favoritt for tiden er Marqes de Caceres. Men det endrer seg jo til stadighet:) Spør på polet du. Jeg har bare gode erfaringer med å spørre de som jobber der hvertfall.

Skrevet

Spør på polet. Si hva den skal brukes til (bare kosedrikke, til biff, til fisk osv), og hvilken prisklasse du ønsker. De vil og gjerne vite alder på de drikkende, er noe med smakssansene våre fikk jeg forklart. Jeg har alltid fått god hjelp. Drikker ikke rødvin selv, så syns det er vanskelig. Har i alle fall hatt fornøyde mottakere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...