Gå til innhold

Noen her som har gått på pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det? Enkel kur, dobbel eller trippelkur?

Når fikk du eggløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har gått på den. . Har PCO, sleit i 1.5år med å bli gravid.

Begynte på provera, skulle egentlig gå på den i 3mnd, men jeg blødde jo annenhver uke - så etter 2mnd ga jeg opp - orket ikke mer.

Fikk mensen 12.juli, eggløsning kom 26.juli og spiren satt på første forsøk og er nå 8mnd på julaften :)

Skrevet

Har pcos jeg også... Har slitt lenge nå, 1,5 år eller noe sånt. Fikk du enkel pergo eller? Er det jeg har fått, men ser for meg at det ikke er nok....

Så bra at du klarte det på 1. forsøk da!!! Håper jeg er like heldig.

Skrevet

Ja, det var enkel ja.

Funket som bare det, hehe :) Jeg sliter med kraftige eggløsningssmerter, og de var smertefulle akkurat den mnd der. Har ikke kjent på maken. Om det har sammenheng med pillene vet jeg ikke, men husker fortsatt hvor grusomt det var.

Jeg håper også du er like heldig, men ikke fortvil om det ikke går på første forsøk!

Jeg var heldig! Jeg skal krysse fingrene for at dere får en spire fort. Jeg vet selv hvor vondt det var å få mensen eller negativ graviditetstest gang på gang.

Men, når testen ble positiv.. Glemmer ikke den følelsen og begynte bare å grine :)

Krysser fingra for en *Minne Mus* - baby i 2011 ;)

Skrevet

Åååååå!! Tusen takk for det:-)) Jeg prøver å tenke at det neppe skjer på første forsøk. Lenge siden jeg har hatt eggløsning og mensen har jeg ikke hatt på nesten et år! Men har begynt på lavkarbo og med litt hjelp fra provera fikk jeg det for noen dager siden. Tatt min siste pergotablett i dag, så da får jeg bare teste etter eggløsn fremover hehe!!

Pcos er noe dritt forresten hihi:-))

Skrevet

Ja, det samme tenkte jeg - så jeg var veldig overrasket da jeg kjente eggløsningssmerter. Måtte ringe søsteren som befant seg i danmark og høre med henne hva hun trodde, heheehe ;o) Hun var den eneste som visste at jeg gikk på pergoen.. :P

Jeg skal spørre om noen uker åssen det går! :o)

Skrevet

Hehe ja du får gjøre det:-) Er her støtt og stadig uansett, så du får nok oppdatering når det skjer noe hehe:-))

Skjønner bare ikke at en såå liten tablett skal kunne fremprovosere en eggløsning men godt at det funker da:-)

Skrevet

Heheh, ja ikke sant! ;) Men gud så takknemlig jeg er for lille pillen;)

Jeg er ikke her inne så mye mer, hehe :P

Etter 5.5år har jeg blitt litt smålei. ;o) Men, titter innom for å se hva de faste nickene jeg husker bedriver tiden med, hehe ;)

Skrevet

tror jeg har vært her inne i 7 år eller noe sånt jeg, men har hatt mange lange pauser og skriver ikke så mye. Er her mest for å slå ihjel litt tid egentlig... Men når man en og annen gang har noe man lurer på, er det kjekt å kunne høre med andre da. Husker deg godt. Mener jeg leste bloggen din, hvis du hadde det?

Skrevet

Jeg gikk på pergo. Har ikke menstruasjon og da ingen eggløsning. Gikk først på to doble kurer og så en trippel. Fikk beskjed av legen alle tre gangene at det ikke fungerte som det skulle og skulle nå gjennom en ny prosess med sprøyter og mulig prøverør etter det. Men jammen så satt ikke spira på tredje forsøk allikevel :)

Skrevet

Så godt å høre... Blir glad hver eneste gang jeg hører om noen som får det til, særlig de som har strevd litt:-))

Skrevet

Jeg slet med at jeg blødde for ofte. Prøvde i 6-7 mndr på andremann, og det holdt på å klikke for meg. Gikk til GU og det viste seg at jeg hadde pcos.. Fikk pergo og ble gravid på første kur :o)

Lykke til!!!!!! :o)

Skrevet

Oi enda en til som ble gravid på første kur:-)) Fikk du enkel eller dobbel kur? Jeg er litt skeptisk siden jeg bare har fått enkel, men ser jo andre har fått det til, så kanskje det funker på meg også:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...