Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har vært praktisk i år... Stilig olabukse og en dyr genser. Ting han trenger som vi aldri får kjøpt ellers da pengene går til ungene, regningene og bare det å holde hjula igang i bedriften Familie AS. )
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Har kjøpt samboer James Bond DVD samling. DEN kommer han til å elske. I tillegg får han en Puma joggebukse. Brukte litt over tusen kroner, det synes jeg er nok
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 dolce gusta kaffemaskin, bergans bukse(tykk vvinterbukse) og en liten ting til;)
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Han får klokke, kortholder og en digital fotoramme med bilder av vesla (som han kan ha med på kontoret).
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Billetter til Top-Gear show i mars. Han er vanskelig å kjøpe noe til, uten at det blir rådyrt. Så opplevelser passer ypperlig å gi til han. Han er også bilfrelst.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 abbonement på Far og barn (han liker å lese blader) fra sønnen vår. En varm vinterdyne, billett til Top Gear showet i mars som ligger i en forbanna statoilkopp... (ja jeg synes de koppene er tragisk, men han pendler)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 2 gensere, 400 tilsammen! Enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Hva er tragisk med statoilkoppen?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 Filmkamera! Så nå håper jeg bare at den lille i magen min kan vente med å komme ut til over jul, så kanskje vi kan få nytte av det når han/hun kommer til verden:) (Ikke det at han får filme når jeg føder, men etterpå!)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 Lurer jeg også på...syns faktisk de er geniale
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 jeg bare synes det er en tragisk gave å gi til samboeren min, selve konseptet er genialt hilsen hun som gir kopp i gave
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #17 Skrevet 20. desember 2010 Drill og et innrammet bilde av barna som han kan ha på kontoret
stjertløvetann Skrevet 20. desember 2010 #18 Skrevet 20. desember 2010 Hegel HD2 DAC D/A konverter - en duppedings som visstnok skal gi bedre lyd når man hører musikk fra pc på anlegg. Eller noe i den duren.. Og så får han en t-skjorte han i mange år har ønsket seg, nemlig: "Vandelay Industries - importer/exporter of fine latex goods" Seinfeld er stort her i heimen, og han er svært svak for George, så denne t-skjorta er på sin plass! Har slått litt på stortromma iår, rent pengemessig, pleier ikke bruke så mye penger på gaven hans, men iår hadde jeg både lyst og anledning, så da ble det sånn
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #19 Skrevet 20. desember 2010 Han får arbeidsbenk (slik til å sage og andre ting på, noe ala sløydbenk) Så nå skal han få virkelig piffen til å være handyman fremover, han har klaget over at han ikke har og syns den vi har på hytta er så kjekk. Også vil jeg ha slik....... Også fant jeg en kjempe tøff popcorn kjele, så nå kan han kose seg med film og popcorn fremover.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #20 Skrevet 20. desember 2010 Vi har kjøpt xbox 360 kinect og spill til barna. Det blir vel litt til oss også. Har derfor bare kjøpt litt småting fra barna og en mobil i middels prisklasse fra meg.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #21 Skrevet 20. desember 2010 min får en barbermaskin, til 1000kr Et par sko Og en kul Tskjorte
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #22 Skrevet 20. desember 2010 lader til PS3 kontoroll, tskjorte, bukseseler, tenke-spill, og en body fra småen som står I LOVE DAD på... den skal liksom småen bruke da ..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #23 Skrevet 20. desember 2010 Du ber han om en ønskeliste, for det er vel noe han kunne tenke seg? Selv kjøpte jeg han et minnekort til hans digitale videokamera. Hadde ingen begreper om hva det ville koste, og tenkte at det ville være en liten ekstrapresang, men etter og ha betalt 600 kroner for et, så ble det hovedgaven. I tillegg en kul genser fra ungene. Tenker at han vet hva sånt koster, og har vett på å sette pris på det. Det viktigste for meg var å gi noe han ønsket seg, istedet for å bomme år etter år. Han er nokså kresen når det kommer til klær og parfymer og slikt, og er kvalitetsbevisst. Så han vil heller ha en fin gave enn masse ræl. Derfor fikk han værsågod komme med en ønskeliste.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #24 Skrevet 20. desember 2010 han får klær av meg og ungene.. har har bursdag 3 juledag og da får han også klær.. dette fordi han ikke gidder å handle det selv og det er på tide med nytt når alt er for lite..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #25 Skrevet 20. desember 2010 Muligens en ny linse til kameraet hans.. Og/eller ps3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå