mammaen_til_Sol<3Casper<3Nick Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Og hvor gammle er di ??
Ksenia & Anjem Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 6åring: Nintendo ds + gormiti spill Langrennsski, staver og støvler Gormiti borg og figurer Dragetreneren DVD Pokemon etui til DS 2åring: Timmy Tid huset Fisher Price garasje Handy Manny verktøybenk
Gjest Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 3 åring: perler og brett blokk med papir, saks, maleutstyr + tegneblyanter 6 mnd: skal kjøpe koseklut
mammaen_til_Sol<3Casper<3Nick Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2010 Her har vi kjøpt ( 4 åring ) Kjole , one peace og tunika med bukse fra my cinneamon girl fleace sett fra reima støvletter klokke skøyter Astridlindgrens sammle eske med 23 filmer. - syns ho har fått så lite i forhold til hva andre forteller . Men er kanskje ikke så galt alikevell da..
Gurine Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Har kjøpt gensere til 6 og 9 åringen, og tenkte å kjøpe ds spill til de. Tenkte å kjøpe en leke og evt klær til 2 åringen. Blir så mange gaver til jul at jeg føler ikke at jeg må kjøpe så grådig mye. Greiere å kjøpe noe om de faktisk trenger det...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 6-åringen: Onepiece (ikke ekte!) beyblade ("bane", en beyblade med lys og en dobbelpakke) film 3-åringen: Onepiece (heller ikke ekte) Timmy Tid - Timmy som kan "snakke" tegnebrett (sånn magnetbrett) handlevogn og matvarer til lekekjøkkenet Felles: Lite airhockeyspill som kan stå på bordet
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 4 åring: Ben ten akeplate Ski og sko Paper Jam gitar og forsterker 6åring. Paper jam trommer Rund myk akeplate Lego kran Fra 6åringen til 4åringen: Shrek film Fra 4åringen til 6åringen Karate Kid film Felles: Bey Blade bane Skal på toys are us i morgen, hvis det er tilbud på no kult der så skal jeg kjøpe mer hehe... Unødvendig, men eldste har bursdag i januar, så kan hende det heller da blir bursdag gave, men da blir det nok bey blade.
mamman til to gutter Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Vi kommer til å kjøpe til 3åringen: DS med spill som passer for han (han har spilt Sofie på pc siden jul i fjor og elsker å låne samboerens mobil og ipad og spille div spill på dem, så regner med at ds også går bra og ja, han er ute og leker også). I tillegg får han lego av "nissen". Til han på 8mnd vet vi ikke helt hva vi kommer til å kjøpe, men antagelig kjøper vi et kosedyr eller noe i tillegg til ny dyne og så må selvfølgelig han også få noe av nissen. Noe tilsvarende fikk eldste til sin første jul også. Hos oss kommer det masse gaver fra besteforeldre, tanter og onkler+++ i tillegg og antagelig blir det mer enn de orker å åpne på julaften uansett. Jeg skjønner at noen har mindre familie og at det derfor kommer færre gaver fra andre, men jeg syns noen tar fullstendig av i gavekjøpingen. Barn klarer seg veldig fint uten å få gaver til flere tusen til jul.
Sweet Amber Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 4 åringen min får Ben10 bilbane og stor snakkende Buzz Lightyear. Babyen på 6 måneder får en kul, snurrebasslignende sak med baller i og en buss med knapper med forskjellige lyder. Synes det er nok, vi har mye familie som kjøper gaver i tillegg.
Monajenten Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Gutt snart 4 år: Gitar Kaptein Sabeltannskuten Bøker fra storesøster Jente 7 år: Keyboard Real construction byggeutstyr Bøker fra lillebror Utrolig lite i forhold til mange andre ser jeg, men tipper de blir fornøyd.
Snakkelittmeddeg Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 Du Monajenten det der er ikke lite i forhold til hva jeg har kjøpt :s 9 åringen får gitar og zhu-zhu pets ting 3 åringen får kaptein Sabeltann drakt og dinosaur figurer... Gleder meg til jeg er ferdig med skole og har en jobb der det er utbetalt litt mer enn det jeg har i dag
Monajenten Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 Vet du, jeg tror de blir strålende fornøyde likevel:-) Vi har heller ikke noe særlig god økonomi for tiden, og må kjøpe etter lommeboken. Men min samboer tok med seg hjem noen leketøysblader som ungene fikk bla i og krysse ut det de ønsket seg. De sa også hva de hadde aller mest lyst på, og det har vi kjøpt til begge to:-) Så jeg tror de blir kjempeglade, selv om de ikke får for flere tusen kroner hver. Det blir helt sikkert dine også! :-)
Kyllingbein Skrevet 19. desember 2010 #14 Skrevet 19. desember 2010 6 år: fotoramme og et spill til ds 2mnd: ingenting
lÅktiHaUDe Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 Her får ene jenten kåpe, akebrett og nattdress. Andre får zhu zhu, nattdress og litt til.. pris blir samme. Max 1000. Begynner å bli galskap synes nå jeg. Jeg har sagt at det er lov å ønske alt de vil men at de ikke kommer til å få alt oppfylt.
Fjerteberte Skrevet 19. desember 2010 #16 Skrevet 19. desember 2010 5 åringen får Langrennski DS-spill Drage-bok 2 åringen får Akebrett Bøker Tegnesaker Også får begge ungene saccosekker. Skulle gjerne kjøpt masse mer til dem, men de har så mye fra før, og de kommer til å få så mange ting på julaften allikevel- så det er bare å holde seg i skinnet =D
bærtæ Skrevet 19. desember 2010 #17 Skrevet 19. desember 2010 Skjønner jeg ikke er helt inn på alt her;) Hva er beyblade bane? Vanlig bilbane? Her får 4-åringen DSi, spill og stor Woody-dukke(toy story). Vurderer også en bilbane.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. desember 2010 #18 Skrevet 19. desember 2010 5åringen: Langrennspakke fra oss Øysteins blyant fra lillebror Fiskespill fra "julenissen".. Babyen på 8mnd: Gåvogn fra Fisher Price fra oss Badeleker fra storebror Telefon med hjul fra "julenissen" Ellers vet jeg at 5åringen får ryggsekk og klær, + 2lydbøker og en minibok om skumle ting. Og babyen vet jeg får akebrett med rygg, Fisher price "bok" med musikk, klær + ryggsekk. Når det gjelder klær vet jeg det er mest joggesett. Mammaen min og søtra mi kjøper alltid klær (og det på salg, så de får masse billig) - så derfor vi ikke har kjøpt klær til barna. De får så mye, og jeg gjemmer alltid ting i skapet i ett halvår eller mer, siden jeg har så mye. Og det er godt! Han har også bursdag like etter jul, 5åringen. Og da får han Sportsmann bhg-pakke, mario wii kart. Som jeg vet om nå. )
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. desember 2010 #19 Skrevet 19. desember 2010 jente (snajt tje åj, =snart tre år) Stellebord for å legge sammen Lite sverd med lys Kaptein sabeltann t-skjorte kassa-apparat akebrett Har vært heldig å handla på tilbud så ble godt under 1000-lappen
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 19. desember 2010 #20 Skrevet 19. desember 2010 Datter 15 mnd: - En bok - Figurene fra Drømmehagen - Traktor med dyr på tilhengeren som gir fra seg forskjellige lyder når du trykker på dem. Tenkte egentlig å kjøpe lekekjøkken, men ser at hun får så uhorvelig mange gaver fra familie, faddere og venner i år. Så føler at det er helt bortkastet. Tar heller å kjøper en stor gave til henne når hun har bursdag neste gang;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 19. desember 2010 #21 Skrevet 19. desember 2010 2-åringen får lekekjøkken fra Ikea m litt tilbehør, en dukketrille, leke-PC fra Fischer Price og en Little People-sak som heter backyard tror jeg det var. Lille baby får litt ulltøy og en liten lekesak fra storesøster=)
Babyfacepsycho Skrevet 19. desember 2010 #22 Skrevet 19. desember 2010 Storesøster som blir 4 i januar får: Mini ski (sånne plastikk som man kjøper på lekebutikken) En genser og en heldrakt med korte ermer fra metoo Fargede papirer og en tegne mal. Så får hun en pakke på morgenen med nye penklær. =) Gleder meg for vet hun kommer bli stor fornøyd! =D Lillesøster 1 år i romjula får: To heldrakter fra ejsikkelei. En kjole fra metoo 3 strømpebukser Bonus barna vet vi ikke helt enda. Skal ikke hente dem før den 27 så har faktisk ikke kjøpt noe enda. Men har pratet litt om og kjøpe noe brettspill til dem og noe klær kanskje til dem også. =)
solita 06 Skrevet 19. desember 2010 #23 Skrevet 19. desember 2010 Han blir 4 på nyåret og får av meg: Bukkene Bruse på badeland - han digger den boka! Knerten DVD Karius og Baktus CD Spiderman vanter og Starwars truse - vet at han har lyst på Prompepute - det eneste han har sagt at han ønsker seg! Skihopperfigur (Muligens også Quips, brettspill) Vi reiser bort med tog + buss/et stykke å gå i begge ender og er avhengig av gaver som ikke tar mye plass. Til bursdagen derimot er allerede kjøpt inn stor klinkekulebane, gitar og liten Lego Kingdoms ridderborg - orker ikke dra med store ting, og så blir masse smådeler borte underveis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå