nr2påvei:) Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Noen som kan fortelle meg hvordan man går frem om man skal finne ut når man har termin? Det har seg nemmelig slik at jeg har en sønn på 10 mnd å venter nå nr 2.. Siden vi har hatt det litt travelt med å få de tette :) har jeg ikke rukket å få tilbake mensen før jeg ble gravid igjen... Har bestilt time med legen, men håper noen kan svare meg før jeg skal dit:) Tok digital testen til CB og fikk 3+... så da var jeg liksom like langt...
Dette er lykken på jord! Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Tja..... hokkus pokkus.... 4 uker og 2 dager!!! Nei, du må nok til legen. Vanskelig for meg å gjette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå