Gå til innhold

Lurer og lurer...:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvordan man går frem om man skal finne ut når man har termin? Det har seg nemmelig slik at jeg har en sønn på 10 mnd å venter nå nr 2.. Siden vi har hatt det litt travelt med å få de tette :):) har jeg ikke rukket å få tilbake mensen før jeg ble gravid igjen... Har bestilt time med legen, men håper noen kan svare meg før jeg skal dit:) Tok digital testen til CB og fikk 3+... så da var jeg liksom like langt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..... hokkus pokkus.... 4 uker og 2 dager!!!

 

Nei, du må nok til legen. Vanskelig for meg å gjette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...