Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Omtrent alt han gjør/ikke gjør irriterer vettet av meg, kjenner at jeg er sint på han omtrent hele tiden. Han gjør ingenting her i huset, jeg leverer og henter mini hver dag i bhg, handler, vasker, lager mat. Mannen gjør omtrent ingenting. Når han kommer hjem så skal avisen leses, han må dusje, se simpsons, bruker liten tid på sønnen sin, innimellom så bader han mini og da sitter han på do og leser avisen- helt fraværende. Innimellom så lover han å rydde opp etter middagen, men det blir ikke noe av for alt skal gjøres etterpå og aldri med en gang, så hver bidige kveld sovner han på sofaen. så ender alltid opp med å gjøre alt selv. I går lovet han å handle juletre, fortsatt ikke vært å kjøpt juletre og nå er jeg så forbanna så jeg har jagd han ut av huset. Sånn er han med absolutt alt han skal gjøre, så derfor er jeg ofte sint på han. Han mener at jeg er bare ei sur drittkjærring, men når jeg forklarer han hvorfor jeg er gretten så mener han at jeg er helt urimelig og mener at jeg er dum i hodet. Kjenner at jeg er rasende, skjønner dere hvorfor jeg blir sinr eller er jeg bare helt urimelig???
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 dette er ikke urimelig. Jeg hadde ikke orket å leve sammen med en slik mann. Dere er to om å ha barn så da må han jaggu stille opp å gjøre noe han også. Hva med å slutte å lage middag, vaske kleær osv en stund å se om han reagerer? Masse lykke til hvertfall. Håper det ordner seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Kjenner til problemstillingen.. Jeg skrev et innlegg som ligner ditt, for noen uker siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå