Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Noen her som har hatt det? Hvor gammel var du og hvordan var sykdomsforløpet?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Jeg hadde vannkopper som liten og var ikke så veldig syk da, men vet at det er tøffere jo eldre man er. Onkelen min ble steril etter at han hadde vannkopper som voksen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Jeg hadde de da jeg var 22 men tror jeg var veldig heldig. En dag med feber og ei uke med veskefylte prikker. Klødde som f og var ganske slapp noen dager men kom meg raskt. Har hørt de som har det mye verre, med opp mot 40 i feber i mange dager.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Mannen min fikk det, i en alder av 35 år. Barna hadde det her, så visste at han kom til å få det. Da han så første prikken var vi på legevakten (Volvat) og fikk antivirus så sykdomsforløpet var mildere enn det ellers ville vært. Han var uansett syk i halvannen uke, feber de første par dagene. Blemmene kommer overalt, bokstavelig talt. Ellers kløe etc. En kamerat av han var så dårlig at han trodde han skulle dø.
nasse nøffen Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 var 25.. herregud å dårlig jeg var... feber, kvalm, klødde overalt.. for en opplevelse... var syk i 14 dager ca.. hadde blemmer overalt.. tilogmed i munnen..huff
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 heheh.. det er kusma en kan bli steril av som voksen mann.... Ikke vannkopper. En kan bli sykere av alle barnesykdommer om en får dem som voksen. Vannkopper er et herpesvirus, som i ettertid kan gi helvetesild. Dette gjelder ALLE som har hatt vannkopper, og dette er "risikoen" en løper med vannkopper. Ikke særlig annet......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå