snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 står bom fast i år... ønsker seg gavekort på briller,tattoo,senteret men ork de er såååå kjedelig.. vil gi han noe men hva litt personlig, gjærne kommer seg utav huset osv.. håper noen er gode på ideer... please help
engajente Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Biliardkø! Det fikk gubben her ett år
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 dytter litt for må handle i morgen :S
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 *Skipakke. *Ullundertøy. *Gavekort på kino og middag med deg. *En serie som han er glad i på dvd. *En dag på en motorcross-bane. det finnes sikkert gavekort på sånt også. Kontakt nærmeste motorsport-klubb.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2010 tusen takk masse fint men tror ikke de er noe motorcross hær... men mye bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå