77modell Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Skal mest sansynlig opererest for haglunds hæl, men finner lite om selve inngrepet og rehabliteringen på nettet! Noen som har vært borti det?
temine Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Eneste jeg vet er at inngrepet er ganske greit, gjøres som regel i lokalbedøvelse og du får gips etterpå i 2-3 uker. Så blir det opptrening, vanig løping osv kan du nok ikke starte med før etter 2-3 mnd. Sjelden komplikasjoner.
77modell Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2010 Lokalbedøvelse?? Usj....kunne tenkt meg å være "bortreist" når det sjer! Ja legen sa 2-4mnd før en e bra. 2 uke m gips skal jeg vel klare, men tenkte meg redd på 4+++ med 3 unger så har jeg ikke tid til det:) Takk for svar:)
temine Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Du kan jo høre om du får narkose, vet det er litt ulike prosedyrer på ulike sykehus. Hvis de helst vil gjøre det i lokalbedøvelse får du alltids noe sløvende. Ofte pasientene sovner av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå