Gå til innhold

Føler meg ofte så sint...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med sinne. Jeg føler meg ofte sint og irritert og det skal ofte ingenting til. Dette går desverre ofte ut over eldstemann på 7 år. Han er i tillegg i en vanskelig alder, og tester grenser til tusen. Og da spesielt meg, siden han vet og merker at jeg blir fort sint. Er også ofte sint på mannen. Noen ganger har jeg grunn til det, andre ikke.

I helga har jeg følt meg sint hele tiden. Har hatt nulltoleranse overfor barna, og vil helst bare være alene så jeg slipper å la sinne gå ut over noen. For absolutt ALT har irritert meg i helga.

Jeg roper og kjefter alt for mye på barna, og dette vil jeg ikke lenger... Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn. Men, noen jeg snakket med kom inn på en del ting, og det er at jeg aldri føler jeg er bra nok. Føler jeg feiler i alt. Som datter, venninne, "hustru" og mamma. Jeg får sjelden høre gode ord og ros fra mannen, bare at jeg kjefter og roper for mye til barna, at jeg maser for mye osv. Føler pga at jeg mislykkes totalt i morsrollen. Har ikke inntrykk av at mannen syns jeg er bra nok hverken for han eller barna.

Har tenkt til å få snakket med noen om dette, men lurer på om noen har noen råd til meg i mellomtider? Orker ikke ha det sånn lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du rett og slett trenger en liten time out fra både mann og barn ? En liten ferie til å pleie deg selv, slappe av og samle krefter igjen?

Det kan hjelpe mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...