Gå til innhold

Når flyttet dere barnet på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daniel var 2år, men ikke så rart da jeg var alenemor og bodde hjemme hos foreldrene mine og hadde kun det rommet..

Men, når jeg flyttet inn med samboeren, var det godt å ha senga for seg selv (eller, 3 i en seng var litt drøyt - i tillegg til at man gjerne ville ha både seng rom for seg selv... :P).

Nå er Jonas 8mnd, og vi.. Tenker på å flytte de sammen.

For å få plass på rommet må vi ha køyeseng da, så blir jo en liten stund til enda.

Bare litt interessert å høre hva andre har gjort :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste var 10 mnd, da flyttet vi til et sted hvor hun kunne ha eget rom.

Yngstemann var vel 8-9 mnd da han flyttet inn på rom med søsteren sin, det fungerte kjempefint. De har delt rom helt til nå i høst (han er straks 2), nå har de hvert sitt rom.

Egentlig syns jeg det hadde vært best om de fortsatt delte rom, så kunne man hatt ett lekerom og ett soverom :)

Skrevet

Flyttet på eget rom da hun var litt over 7 måneder. Ligger vegg i vegg med mitt soverom og det er HERLIG å kunne legge seg tidlig for å lese på senga:)

Skrevet

Hehe, ja.. Lese litt og ikke liste seg stille, stille inn hadde vært noe... :P

Ser frem til å få han på det andre rommet. ;o)

Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Vi la datteren vår på eget rom når hun var omkring 7-8 mnd. Var litt tilvenningstid, og enkelte dager kapitulerte vi og flyttet sengen hennes tilbake til vårt rom;)

Men etter noen uker skjønte hun tegningen, og har siden sovet natten igjennom (med mindre hun får tenner eller er syk!).

Som andre sier her, herlig å kunne lese på sengen:)

Skrevet

5 mnd. Vi syntes det var mest praktisk å ha ham på vårt rom, men i egen seng, så lenge han fikk mat om natten. Så snart det var slutt fikk han eget rom.

Skrevet

Eldste var 13 mnd (måtte innrede rommet før han kunne flytte inn på det).

Lille var 9-10 mnd.

Skrevet

8 mnd her.

Da flyttet vi og han fikk sitt eget rom, kunne gjerne flyttet han tidligere da han ikke våknet for mat på natten lenge før dette.

Skrevet

3,5 mnd - da begynte hun å sove 6 timer sammenhengende.

Før det bodde hun i bagen og vi foreldre på hvert vårt soverom i uka slik at vi fikk mest mulig sammenhengende begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...