Gå til innhold

jeg har en "nærdødensyk" samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

han begynner å bli forkjølet. hehe.. han ligger og uffer seg på sofaen og har det så fælt. og enda er det ikke kommet lengre enn at han må bruke litt nesespray. hehehe..

ååå jeg må le av disse mannfolka og sykdom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, ja huff! For ikke å snakke om min samboer, som tror han får forkjølelsessår hver gang han har bitt seg i leppa! Da er det bra synd i ham, og han begynner å bli sååå syk. Han vil ikke ligge på sofaen. Han hater å være tett.

Bu fuckings hu!!!

Skrevet

ja disse mannfolka tåler ikke mye..

Skrevet

Jeg hadde nettopp en utrolig dødssyk mann. Lå med influensa. Skulle hørt han når han hadde lagt på sofaen en uke og hostet.. Jeg spurte om ikke han vil ut en tur. Da svarte han; Jammen hvis jeg går ut nå så dør jeg...

Jeg døde av latter..

Skrevet

hehhee.. samboeren min gikk og la seg med beskjed om at "åååå.. jeg tror jeg går og legger meg.. jeg TROR jeg har feber og har vondt i hodet.. ufff" så stønnet han seg opp trappen. hehe

Skrevet

sånn er det ikke her i huset... Er med på daglig stell og kommer seg på jobb dagen etter at feberen er over.

Skrevet

Skulle ønske min ynket seg litt mer når han blir syk.. Min blir bare sint og irritert og han forsurer hele huset før han til slutt annonserer at det er fordi han er syk.. da er jeg så sur og sint tilbake av all hakkingen hans at jeg ikke for mitt bare liv klarer å mobilisere omsorg for han som ligger og knurrer på sofaen. Han avslår i tillegg alle tilbud om pledd og te og smertestillende med et glefs..Han mener bestemt at jeg ikke tror på at han er syk, og at jeg ikke bryr meg..

men ikke lett å strekke ut en hånd til noen som biter, for å si det mildt..He he..

Gjest happy mom:)
Skrevet

Ja kjenner til det...he he..

Men her i huset er mannen med på daglig stell og legging av barn med mindre han er veldig dårlig. Ingen ferie her i huset..må jeg..må han! punktum:)))

Skrevet

Her lå vi alle utslått med omgangsyken i samme helg, så da skjønte han at han ikke kunne kalge og syns så synd på seg selv. Så nå klager han ikke før han faktisk er sengeliggende, og det er han ikke pga en rennende nese, litt feber osv.

Skrevet

Kjenner det såånn igjen, er selv 19 uker gravid jobber 100% og skikkelig forkjøla. Må uansett ta meg av ungene lage i stand til jul, holde selskap før minsteknætta som har bursdag. Men nå er jo han dakaren blitt syk, ligger på sofaen og klarer ikke røre seg.. Jaget han på soverommet i sted, da gadd jeg ikke mere :)

Skrevet

hehe sambo og er litt sånn.. men han går helst på jobb likevel. ...ligger ikke mye på sofaen liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...