Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 og det ser ikke ut for at det skal bli bedre snart. Huff, får så vondt av gutten min. Er det noe spesielt jeg burde gjøre eller passe på. Han får ikke i seg mye, men vann får jeg jo i han med jevne mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Tørre kjeks kanskje? Ellers kan du blande halvparten eplemost og farris. Da får han drikke og salt kroppen trenger. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Hvis det er første gang han har omgangssyken så er det dessverre normalt at det kan vare veldig lenge. Du kan ikke gjøre stort annet enn å passe på at han ikke blir dehydrert. Pass på at han har tårer og våte bleier På apoteket får du kjøpt en saft som er veldig gunstig ved omgangssyken - inneholder salter og mineraler som kroppen trenger for å stabilisere væskebalansen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Takk for råd. Ja han tisser nok litt (mindre enn vanlig, men dòg) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå