Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Utenom eggerøre. Tenkte på som snacks på kvelden i jula
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Potetsalat. Ellers er det supert som pålegg på skiva, eller sammen med potetkake (potetlefse)..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Bare fantasien som stopper deg der du.. jeg elsker disse tingene til: parmesan i små biter, oliven, grovt brød, potetsalat, marinerte cherrytomater, agurkbiter, paprika, aioli, druer, honningmelon eller annen søt melon, rødløk i skiver. Min mann liker denne versjonen: Grovt brød og flatbrød, smør, salat, bifftomat i skiver, eggerøre, morrpølse og annen spekemat, stekt paprika og løk.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Du ruller tørket frukt eller frisk frukt inni spekeskinka
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Flatbrød, potetsalat, kokte og varme poteter, på brødskive med smør.... tja, mye en kan velge i, men jeg er en fan av flatbrød(og da helst det hjemmelagede), eller helt enkelt kokte og varme poteter(kjempegodt)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Hvis du har rikelig med spekeskinke kan du riste tynne siver i ovnen på varmluft, slik at de tørker og blir kjempegodt knask! Ellers er det godt å rulle spekeskinke rundt det meste som nesten all slags ost (mozarella, jarlsberg m.m.) lettkokt asparges, melon m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå