tja..... Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 har vært på lege vakten i dag fordi jeg har fått bihule betennelse og vært i skikkelig dårlig form siden torsdag.. Ble der møtt av en lege som kun ville skrive ut rineksin tabeltter til tross for at jeg har brukt nesespray siden onsdag.. Jeg jobber til daglig men utagerende elever som krever fullt fokus og spurte da hva jeg gjør i forhold til jobb. da satte igang med å skrive sykemeld ga meg den og sa god jul og vlir du ikke bedre etter to dager ring fastlegen.. Ble litt paff men det jeg da lurer å er om jeg kan ringe fast legen i morgen (skjønner at jeg kan det) men i forbindelse med sykemelding kan min fastlege endre denne?? For hvis jeg får antibiotika vil jeg tro jeg er raskere på bena... Ble litt langt men håper noen kan gi meg ett svar...
BettyBoob Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 fastlegen din kan både friskmelde deg (hvis du er frisk før den sykemld du har går ut) eller forlenge den.
Gjest Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Du skrev litt rotete, men du har fått sykemelding hvor lenge? Først ville jeg på mandag gått på helsekosten og fått meg fenumax. Det er gull verdt mot bihulebetennelse og så ville jeg kjøpt meg neseskyllehorn (apotek). Litt ekkelt men et must mot bihuleplager. Når det gjelder sykemelding kan du friskmelde deg selv, det står på siste siden på sykemeldingen din (har du jobbet noe i perioden osv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå