Gå til innhold

Fly om to dager, veldig nervøs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fly ang flytting om to dager, er så stresset med pakkingen osv, gleder meg til å flytte men GRUER meg til å reise med fly .. Jeg er redd for å fly og synes det er ille nok alene, men med barnet mitt.. Kan jeg ikke ta meg et glass vin, får ikke sove om nettene nå tenker kun på flyturen som er på 2 timer. Skal også fly med Norwegian som er litt billigere... :-( Noen som kan trøste meg litt her ??? Jeg har prøvd alt , får avogtil sitte md flypilotene osv men det hjelper kun når jeg sitter og snakker med dem (Følger med på alt som skjer)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok kjempefint.

Når du har med deg barnet ditt tenker du på han-hun og ikke på å bli redd.

Sambooern min er redd for å fly men når han flyr sammen med sønnen sin så er han opptatt med han og tenker da ikke på det.

Så da får du mindre tid til å være redd.

Du får jo lekt og underholdt barnet ditt om det ikke sover hele turen da :)

Skrevet

Jeg vet akkuat hvordan du har det sliter med det samme selv. Tok et flyskrekkkurs for et par år siden og etter det går det mye bedre.

Når du reiser alene med et barn spørs det om du får så mye tid til å være redd, men må konsentrere deg om å ta deg av det i steden.

Ta kontakt med personale når du kommer ombord, de er oftest veldig imøtekommende og tar seg ekstra av deg hvis du sier du er redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...