a'Nöel Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 hvor lenge kan jeg regne med å vente på TR egentlig? Er det sånn at noen ikke år mensen tilbake på mange uker/mnd etter pilleslutt? Har et barn på 2 år fra før, etter at jeg sluttet forrige gang kom mensen som bestilt etter pilleslutt, men ikke denne gangen... Testet på fredag, negativ, så tror ikke jeg er gravid. Har heller ingen symptomer... Er det noen som vet? Kan også legge til at jeg ca to uker etter pilleslutt hadde smerter nederst i magen, noe jeg trodde var eggløsning.. Men tydeligvis ikke liksom...:S
Ginger-mor Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Jeg ventet i over et år på mens da jeg sluttet på p-piller for noen år tilbake. Gjorde meg ingenting, siden jeg ikke sluttet for å få barn, men skremmende hvor lang tid det tar for kroppen å komme tilbake til det vanlige. Håper det går fortere for deg!
a'Nöel Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 Å herregud, jeg orker ikke å vente et år... Forrige gang kom jo mensen som bestilt jo.. Nei, dette er noe dritt! Grunnen til at jeg i utgangspunktet var skeptisk til å begynne på de pillene, hehe.. Årrrhh.. Jaja, vi får bare vente og vente....og vente...
hm hm Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Jeg sluttet i juli, fikk ikke regelmessig mens innen jeg ble gravid i september...
Happy87 Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Jeg sluttet på pilla 15. juli og har kun hatt 1 el med påfølgende mensen fram til nå.. El kom 17.sept og mensen kom nøyaktig 14 dager etter på 1.nov.. Nå venter jeg fortsatt på neste el og begynner å bli DRITTlei av denne ventetiden.. Har ingen barn fra før og trodde seriøst at jeg ville få normal syklus med en gang.. Ingen fortalte meg at det kunne bli så ustabilt:(
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Mener du kan få medisiner hos legen for å sparke igang syklusen din En jeg kjenner gjorde det for å få igang syklusen og få kontroll på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå