Gå til innhold

Hadde dere med egen morgenkåpe til sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere skule føde eller lånte dere sykehuset sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verken eller.. Hadde med joggebukse og t-skjorte og kledde på meg det etter dusjen.

Skrevet

Jeg skal ta med min egen, føler for å bruke egene klær mens jeg er der :) Skal jo kun brukes til og fra dusjen for min sin del, og mye beder å ha egen, da vet du akurat hvor den har vært ;) Enda om de vasker dem etter bruk.

Skrevet

Hadde med egen, men brukte den bare en gang. Tror ikke der var noen jeg kunne låne.

Skrevet

Jeg bruker ikke morgenkåpe til noe, så eh... ikke med meg og lånte heller ikke.

Skrevet

Bruker ikke morgenkåpe hjemme så ingen grunn til å ta det med på sykehuset heller.

Skulle jeg ut av rommet måtte vi uansett kle på oss. Du er ikke syke etter en fødsel så du klarer helt fint å ta på deg klær.

Skrevet

Jeg hadde med første gangen,men brukte den ikke.

Andre gangen tok jeg ikke med,og savnet den ikke.

Denne gangen skal jeg ikke ha med :)

Skrevet

Hadde ikke med og savnet det heller ikke. De hadde ikke til låns på sykehuset heller. Nå hadde jeg enerom med eget bad da, og for å gå i matsalen måtte jeg kle meg skikkelig.

Skrevet

Jeg vet jeg ikke nødvendigvis er syk etter en fødsel, men jeg skal ha keisersnitt og kan tenke meg at det kan være behagelig med s.hus skjorte, og morgenkåpe de første par døgnene da det kan gjøre vondt i arret.

Sist jeg fødte etter et akutt ks hadde jeg urinkateter, ballongkateter i livmoren og jeg fikk blodoverføring. Da var det kjekt å låne morgenkåpe for å slippe å kle på meg.

Denne gangen skal jeg på Rikshospitalet og er usikker på om de har morgenkåper til utlån der eller om jeg skal ha med min egen.

Tenkte bare jeg ville høre med damene her inne om hva som er vanlig....

Holder på å gjøre istand bagen min nå...

HI

Skrevet

Jeg hadde ikke med meg sist og angrer på det. Var mangen andre som gikk rundt i og det så dødsherlig ut:)

Denne gang tar jeg definitivt med meg, for vet ikke om det går an å låne

Skrevet

Gikk ikke i morgenkåpe nei. Brukte skjortene vi fikk låne der og i tynne joggebukser jeg tok med selv.

Satt og lå mest i senga, jeg!

Skrevet

Jeg hadde ikke sist og angret. Vi fikk låne blå skjorter hvis vi ønsket, og det brukte jeg.

Nå fikk vi servert maten på avdelingen, så vi trengte ikke kle oss for å gå langt unna da. Alle daffet rundt i morgenkåpe, bustete hår og store tøfler. Ingen brydde seg om hva de andre hadde på heller.

Denne gangen skal jeg ha med morgenkåpe og pysjamasbukse. Daffedager på sykehuset! Det er amming som er prioriteringa mi, og orker ikke ha på unødvendige klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...