Gå til innhold

Dere som har hatt planlagt keisersnitt uten komplikasjoner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere med dere babyen til post operativ? Hvor lang tid tok det før dere fikk være sammen med babyen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Da jeg lå og ble sydd sammen, var faren med ut, målte og veide babyen.

Da jeg var ferdig kom de ut med babyen og la henne i sengen ved siden av meg, så trillet de oss inn på postoperativt.

Det var en lettelse for med eldste som ble tatt med hastesnitt så fikk jeg kun sett han 5 min samme dagen før de tok han igjen. Fikk ikke se han før kl 11 dagen etter (fødte 17.44).

Skrevet

Godt å høre.

Skal ha planlagt KS om 1 uke og er så stressa for at det skal bli som sist da fødselen endte i akutt keisersnitt ca kl 22:00 på kvelden. Pga komplikasjoner, blødninger osv måtte jeg reopereres og fikk ikke se babyen min før på formiddagen dagen etter. Det var grusomt....Skal til samtale i morgen og skal snakke med de om det da.

Skrevet

Jeg har hatt to planlagte keisersnitt.

Et helt uten komplikasjoner. Da fikk jeg se babyen når jeg kom opp på avdelingen etter ca 1 time.

Mitt andre keisersnitt lovet de meg at jeg skulle få se babyen på postop men babyen hadde dessverre komplikasjoner og ble lagt på nyfødtintensiv.

Skrevet

Huffda. Håper det gikk bra?

Skjedde komplikasjonene under keisersnittet?

Skrevet

Lå en godt stund på post op, fordi jeg mistet så mye blod. Men pappaen kunne komme med tvillingene når jeg spurte etter dem.

Skrevet

Jeg hadde ikke planlagt keisersnitt, men svarer for det om =)

Jeg fikk babyen så snart jeg var våken fra narkosen.

Skrevet

har hatt to planlagte. etter det ene så spydde jeg som en gris pga narkosen og fikk ikke barnet til meg før jeg var ok igjen. etter det andre var jeg pigg som en pelikan, men fikk ikke se barnet før etter en stund da heller da sykepleierne mente jeg ikke var pigg som en pelikan. irriterende!!!

Lykke til! bedre enn akutt! jeg har hatt det også. kan ikke sammenlignes :-)

Skrevet

Tusen takk.

Je gruer meg veldig. Opplevde det som utrolig traumatisk sist.

HI

Skrevet

Hadde hastesnitt som gikk kjempe bra!

Fikk babyen på brystet så og si med en gang. Fikk også ha både pappaen og babyen på post operativen en god stund, ammet også for første gang der.

Etter ca 1 time kom det en annen pasient inn på post operativen og da måtte pappaen og babyen opp på barsel. Jeg fikk komme opp på barsel ca 2 timer etter det.

Skrevet

tror det tok en halvtimes tid før de kom med babyen...hadde ham en time, så tok de med babyen ned på avdelingen. Jeg ble liggende igjen på post op en time etter det, det var en lang og kjip time....men det var pga mangel på portører eller noe, virket ikke som om det var vanlig.

Skrevet

Det går nok kjempe fint! Helt annen opplevelse enn et akutt snitt! Rolig og masse humor rundt operasjonsbordet (selvsagt avhengig av de som er der). Kom fort i form igjen og var alt i alt veldig fornøyd! Lykke tl!

Skrevet

Tusen takk, det er så hyggelig å høre om andre som har hatt fine opplevelser. Det hjelper!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...