Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Fikk så dårlig samvittighet over at jeg klaget sånn over samboer og framstilte han på en veldig kjip måte. Tenkte derfor vi kunne ha en tråd der vi sier hva vi elsker mest ved vår (bedre?) halvdel Jeg liker best at: *han er stolt over og elsker sønnen vår slik at alle kan se det *han elsker meg slik at alle kan se det *han har gode verdier, er glad i barn, dyr og medmennesker *han kan se det store bildet og stiller opp når det trengs mest (kanskje ikke like mye i små situasjoner som husarbeid...) *han er den beste kjæresten og elskeren jeg har hatt *jeg ikke kan se for meg livet mitt uten han. Enn dere?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Skal vi se..... * han er den beste stefaren i verden, måten han ser ungene mine på er unik * han stiller opp på en måte som vi tidligere bare kunne drømt om * han går husarbeid frivillig og helt av seg selv * han passer på oss og sørger for at vi alltid har det bra * han får meg til å smile (på innsiden) * han er den mest fantastiske elskeren man kan tenke seg * han har verdier jeg setter pris på og verdsetter * han er den snilleste jeg vet om * han elsker meg for den jeg er * han utfordrer meg og gjør meg til en bedre versjon av meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå