Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har postbanken men det er så mye gebyrer har lyst til å bytte.Men har 100 000kr på sparekonto og syns det er ekkelt å ha de pengene i en bank som ikke er så kjent..Føler det er trygt med en av de store bankene.Hvilken bank bruker dere og er dere fornøyd???
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Jeg bruker Nordlandsbanken, har et fordelsprogram der, så jeg betaler 65 kroner i faste utgifter i måneden, noe som er inkludert bruk av kort/årsavgift på kortet/betaling av regninger osv.. Veldig fornøyd, har alltid fått hjelp når jeg har trengt det!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Regner med at du mener hvilken bank og ikke hva slags bank ... Skandiabanken her.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 [stedsnavn] Sparebank Veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 dinBANK.no Banken uten marmor som jeg er kjempefornøyd med :-) Lav rente (3,05%) på lånet, grei rente (1,86%) på innskudd og INGEN gebyr for noen ting. Til deg som syns det er greit å betale 65 kr pr mnd i fast gebyr: Det er helt unødvendig å betale gebyr - du burde forhandle med banken om å slippe dette. Jeg ser på gebyrer som svindel ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Sparebank 1 Vest, veldig fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 norlandsbanken. har de for jeg har lån der, skal ha sparebanken etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå