Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Vi har et problem. Min samboers bror er helt håpløs å få tak i julegave til. Han har alt, og det han ikke har, kjøper han seg selv. Han har mer enn nok klær, elektronisk utstyr kjøper han seg selv, kjøkkenutstyr er borkasta(bor i bofellesskap..), han leser ikke, utstyr til bil kjøper han selv.. Eneste vi kommer på er en six-pack med øl og et par sigarer :S Føler nesten vi må ordne noe til han da han er fadder på vårt datter.. HJELP!!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Tror jeg bare ville kjøpt en film, evt gavekort på et eller annet han kjøper seg ofte... Evt gavekort+sigarer, så får han NOE i pakken også
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Filmer laster han ned på nettet, så han har sett de filmene som har kommet ut, samt de som er i utlandet, men ikke har kommet til norge enda.. Gavekort har jeg egentig gitt opp til han, for han har rota bort de 3 siste han fikk av oss :-S Men tusen takk for forslag :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Ok, da var ikke det noe godt forslag! Skjønner at du sliter med han der, FOR et håpløst tilfelle! Hehe... Men da kjøper dere en rett og slett en liten kurv, og fyller den med forskjellige snacks og diverse spesielle øl-typer.. (Forsto det slik at han liker øl, siden du nevnte 6-pk over)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Signerer forslaget om kurv/eske som fylles med diverse "forbruksvarer". Øl, sigarer, julesnop og annet snacks, noen julehefter(f eks Pondus, Tommy & Tigern e.l.), shampoo, dusjsåpe, deo o.l.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Tror det er det vi tyr til, for vi kommer ikke på noe annet.. tusen takk for svar! er en skikkelig vriompeis dette hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå