Gå til innhold

Positiv test i dag :D


Gjest isimagen

Anbefalte innlegg

Gjest isimagen

Jeg er gravid!!!!

Testet positivt på CB én dag for forventet mens.

Det betyr at jeg er 4+2 uker i dag, og har termin 28. august. Woho!

 

Og ikke nok med det, det betyr også at jeg er noe sinnsykt fruktbar - jeg har nemlig blitt gravid på første forsøk begge gangene vi har prøvd etter at jeg sluttet på p-pillen. Håper lille frøet holder seg fast denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg smugtittet inn på august i dag, for jeg skal ta en test i morgen tidlig. I følge eggløsningskalkulatoren har jeg termin 28. august (som du), hvis jeg er gravid. Er bare to dager på overtid, men jeg har ganske stabil syklus, og har en del tegn... Trøtt, stikking i lysk/lår, umenneskelig ømme bryster og kvalme. Så i morgen vet jeg om jeg joiner dere videre eller ikke. Gratulerer til deg, som har klart det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest isimagen

Ja, imponerende at du klarer å holde ut til du venter mens. Jeg har allerede testet meg 2-3 ganger som har vist negativt fordi det var alt for tidlig... Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo noen.. det er jo rimelig tidlig så flere kan komme med stormskritt. Jeg har vært kvalm i bølger i noen dager, litt små vondt i magen (strekk) og rygg, og i dag meldte ømme bryster seg på listen..

 

Egentlig glad for alle symptomer.. jo flere, desto større sjanse for ikke å miste!

 

Du da, merker du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Ja, først og fremst ømme bryster. Det har jeg kjent på i flere dager. Ellers kjenner jeg små stikk eller strekk som du sier i magen ved livmoren.

 

Flere symptomer er hjertelig velkomne ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye isimagen. Jeg også fikk en positiv test den 19.12.:) Jeg fikk aldri tr etter pilleslutt så jeg har ikke helt kontroll hvor langt jeg har komt ennå...Sluttet på pillen i nov en gang(tenkte ikke på å notere ned dato,da jeg reknet med at tr skulle komme før vi fikk treff....) Lykke til på reisen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...