Gå til innhold

ang. julegaver venninnes barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei jente på 5 år. I barselgruppe med henne møtte jeg ei som jeg enda har en del kontakt med. Vi har i alle år gitt gaver til hverandre og barna til hverandre.

Jeg har bare 5 åringen mens hun hadde 1 litt eldre jente når vi ble kjent(i tillegg til barnet på samme alder) I ettertid har hun fått flere barn, så ifjor kjøpte jeg gave til 3 barn. I år fikk hun tvillinger som nå er 10 mnd gamle.

Barna som er like gammel går i bhg, og sees ofte. Jeg jobber mens hun enda er hjemme så kontakten er blitt mindre, og de andre barna enn 5-åringen hennes har jeg lite kontakt med nå.

Må jeg kjøpe julegaver til hele gjengen?

Jeg har kjøpt til venninnen min og 5 åringen hennes, men hva med de andre? Er alenemor og det vil såklart merkes om jeg skal kjøpe 4 julegaver til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg til de to du allerede har tradisjon for! :)

Det hadde vært merkelig om det skulle forventes noe annet.

Skrevet

Ja men har før gitt til de 3 barna hun har og største har bestandig fått av meg. Men nå er de enda flere og jeg har bare sett største kanskje 3 ganger i år.

Gjest Supperådet
Skrevet

Jeg ville spurt henne og hun syns det er greit at du bare kjøper til 5-åringen, noe hun sannsynligvis syns er helt ok. Greit å spør/si fra siden du har gitt gaver til alle tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...