Gå til innhold

Har magen poppet ut?


gulda

Anbefalte innlegg

Her begynner det å merkes, og det er så koselig, men også rart! Klarer ikke helt å bli innstilt på å skulle få stor babymage, he he. Ikke helt flat fra før, så synes det er vanskeligere å se hva som er hva denne gangen. Men merker veldig godt nede på magen at det buler og er hardt. Begynner å få litt gravid-form også på magen, så begynner faktisk å vises! Ikke fått noen komentarer enda, så mulig det bare er meg som ser det, men føler det begynner å bli tydelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig med mage (iallefall da det er en baby inni der)....hehe

 

Jeg har fått ganske markert mage allerede ja (uke18), men det er også litt for at nå trenger jeg ikke å holde inn magen lenger..hehe....Nå lar jeg det tyte ;)

 

Har ikke begynt med mammaklær enda, har lave bukser, så da går de enda :)

 

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tydelig babykul nå ja;) Målte rundt magen første gang da jeg var i uke 5..75 cm var det da..Nå 89 cm, og er i uke 20 i dag. Dette er tredje,og det synes;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JustDoit: Jeg er 18 uker i morgen.

 

Kan gå med vanlige bukser hvis det er litt strech, men et par finbukser, og ei joggebukse med stramt strikk er vonde! Men ser godt nederst på magen at det buler. Og jeg som skrev i dag at jeg ikke hadde fått noen komentarer enda, fikk i dag min første kommentar på at jeg nå begynte å få fin mage, hi hi.. Har en fra før, og da tok det en evighet før magen kom! Men var gravid i sommer også og mistet, så bidrar sikkert til at det kom så fort nå. Klarer ikke helt å godta at magen bare skal blir større! ;o)

 

Men selv om dere har kommet lenger enn meg, så er jeg jo tydeligvis ikke helt alene da. Er koselig, men samtidig føles det så fremmed og rart. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har fått stor mage,fikk mage tidlig jeg. venter nr 3 nå. lagt på meg en go del å så håper vekten stagnerer litt. er 20+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 21 uker nå. Har fått ganske stor mage alt. Tror ikke at noen tviler på at jeg er gravid. Poppet plutselig ut for ca 3 uker siden. Litt uventet siden jeg knapt hadde mage de første 6-7 mnd sist gang :0) Elsker å være gravid. Er så herligt med mage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!:D Det har den. Den har blitt ganske stor, hard og fin. Det er ikke lenger tvil om at jeg ser gravid ut:) Jeg kjenner en del liv. En herlig følelse!

 

Jeg får kun på meg mammabukser jeg nå. Har kjøpt på H&M. Er veldig fornøyd med mammaklærne der. Særlig tights'en.

Prisene er heller ikke så gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Magen min er mye større nå, enn da jeg var gravid i 2009. Mulig man blir mye større 2. gang. Fortsatt synes legen den kunne vært større!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt gravidmage ganske lenge, tilogmed navelen min har poppa ut. I går hadde vi feier her, og han spurte om jeg var gravid...første som har turt ;) "neida, hun er bare feit", sa samboeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...