Gå til innhold

Hvordan sikrere dere 3 åringene i bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når babyen skal ut av babybilsetet, er nestminstebarnet 3 år. Og jeg lurer da på hva jeg skal gjøre.

Skal jeg la babyen overta setet til nesteminsten og kjøpe sånn beltestol til han, eller skal jeg kjøpe ett sete til? Koster jo mye å kjøpe ett sete til som brukes i ca ett år og for deretter måtte kjøpe beltestol.

Så, hvordan sikrer dere deres 3 åringer?

Hva hadde dere gjort her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mine to i beltsetoler, minsten er 2 år og 7 mndr. Men minsten er 15 kilo, og fyller da kravet for beltestol. Kravet er 4 år, eller 15 kilo...

Skrevet

vår straks 3 åring sitter i beltestol. Han er 20 kg så er godt innenfor kravet på over 15 kg.

Skrevet

det sikreste er å ha han i skiboksen!

herlighet, hva er dette for et teit spm!

Skrevet

Jeg hadde nok tatt utgiften med et ekstra bakovervendt sete. Vi gjorde i alle fall det, fordi største trengte et som gikk bakkovervendt til over 18 kg. Vi har to biler også så hos oss har vi hele tiden dobbelt opp.

Skrevet

Jeg har 3 åringen min bakovervendt og har tenkt å ha henne i det så lenge det går. Jeg ville kjøpt et bakovervendt sete til hvis jeg var i din situasjon siden det tross alt er det tryggeste i minst et år til. Du får alltids solgt det når dere ikke trenger det lenger.

Skrevet

Takk for svar :)

Og du med skiboksen. Hvorfor var spørsmålet mitt teit synest du?

Jeg lurte bare på hva som er vanlig å gjøre, hva som er teit med det da?

Holsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...