Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Huff, er bare 5 uker på vei så hadde ingen planer om å¨bestille noe legetime før nærmere 12 uke. Men, tenkte å høre hva dere mener? Har vert småkvalm en liten stund, men de siste dagene har vert jævlige! I dah har jeg spist og beholdt: 2 klementiner og en halv skive. + en kopp koffeinfri kaffe mocca, av en eller annen merkelig grunn blir jeg ikke kvalm av det?! Middagen kom i retur, Frokosten kom i retur, lunch kom i retur. Før jeg skulle i seng klarte jeg å presse ned en halv skive, for kroppen kjentes nesten litt skjelven ut og jeg var såå svimmel :/ Bli litt beskymret for den lille, da... men jeg har nok å gå på (ca 40 kg overvekt) Bør jeg ta en tur til legen, eller se det ann? kan jo hende det bare er noen dårlige dager? Mannen blir litt beskymret også da
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Tror nok du kan ta det helt med ro med tanke på den lille iallefall. Det er viktig at du får i deg væske og noen vitaminer, ellers tar den lille det den trenger. Tror ikke du trenger ta ekstra kontakt med legen, men ta det opp neste gang du skal til kontroll. Du kan selvsagt ringe legevakten for litt peace of mind hvis dere begynner å bli veldig bekymret eller du er veldig dårlig. Har du vondt eller er du "bare" kvalm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå