Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Kan du ha fått støvsugsd, vasket over fliser og skapdører på kijøkkenet, vasket gulvene på stua og spise stua, om skulle du hatt til sveipa litt innom badet, Takker meg og bøyer mer,
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Hvis du ser noe til den rydde ånden, må du gjerne sende den videre til meg når han er ferdig hos deg :- )
3gutter_og_1jente Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Om du finner den så kan du gjerne sende den til meg å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå