ambumamma Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 4 uker til termin med nr 2. Skikkelig bekkenløsning og mye kynnere. Mannen spurte om han kunne dra på julebord med gutta. Siden det ikke er langt unna og det skulle være hjemme hos noen med god mat og litt øl, sa jeg at det kunne han så klart bli med på, men han kunne jo ha i bakhodet at alt kan skje etterhvert og at jeg sitter hjemme med store smerter og en 2 åring som vil tidlig opp og krever en del. Jaja sa han og var så fornøyd. Jeg liker ikke si at mannen min ikke får lov til ting, for han Er veldig snill tilbake og er det noe jeg vil være med på er aldri det noe problem. Men jeg må si skuffelsen ble stor, og sinnet kokte da jeg fant ut nå at han Er skikkelig full, de skal på byen han kommer ikke hjem inatt!!! KAn hende jeg er urimelig men jeg syns det er skikkelig dårlig gjort når avtalen for at han skulle få dra var at han holdt seg rimelig på matta og kunne komme hjem på kort varsel.. hva hadde dere gjort i samme situasjon??
ambumamma Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2010 Hmm... får ikke opp svarene jeg... Mon side det er noe galt med eller bim mon tro... Det hjalp ikke akkurat på sinne. Hehe
3gutter_og_1jente Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Får heller ikke opp svarene du har fått her..Skjønner deg godt jeg,du er ikke urimelig, er lov det når det er så kort tid igjen. Men tror ikke helt at mannfolka skjønner hvordan vi har det. Jeg hadde nok sagt i fra til han, men hjelper kanskje ikke å ta det nå som han er full, du får ta det opp i morgen Håper det ikke skjer noe i natt, og at lillegutt er "snill" mot mamman sin i morgen tidlig.
ambumamma Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2010 Nei, de klarer nok ikke helt sette seg inn i hvordan det er.. Hjalp ikke at jeg sovna kl tre og guttungen våkna halv sju og var klar for en ny dag Jeg vet hvem som skal sove når mannen kommer hjem ja.... Og jeg om jeg skal se HELE em finalen uforstyrret. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå