Gå til innhold

Jeg er så glad jeg ikke tok abort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gravid. og min verden var ikke klar for å takle det.

Jeg kom fra en kristenkrets og det å ha sex før ekteskapet var synd.

Jeg hadde hatt sex et par ganger uten at noen visste det.

Jeg var ikke i fast forhold med mannen

Mannen var ikke norsk

Jeg hadde noen måneder igjen av studiet

Jeg bodde i kollektiv

Jeg hadde ingen penger

Jeg skulle egentlig på flere måneders reise til afrika og asia da terminen var.

Min verden falt altså i grus og jeg vurderte abort sterkt for å skjule mine feil, hviske over det som om det aldri hadde hendt-og leve slik jeg hadde planlagt.

Men jeg klarte ikke å ta abort. Jeg gikk den tunge veien.

Erklærte meg gravid i kretsen- til "spott og baksnakking"

Viste mannen frem til mine foreldres sjokk da han var utlandsk

Ble kastet ut av "varmen" til mine besteforeldre

Fullførte studiet

Begynte å jobbe

Samlet sammen ting

og bestemte meg for at aldri aldri i livet skulle jeg bli tråkket på eller la mitt uventede barn bli trakket på.

Og idag er jeg så lykkelig!!!! Gift, har verdens herligste nydeligste beste drømmesønn som får hjertet mitt til å briste av glede hver gang jeg ser og tenker på ham.

100% jobb, kjempe fin leilighet.

Mistet venner og familie underveis. men vunnet så mye mye mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre om venner og familie som ikke støtter!!

Men gratulerer med barnet og familien din!;) Kos deg! Og nyt dagene med di du er glad i ;)

Skrevet

Så flott å høre at du er sterk og positiv :-) Og så bra at du ikke lot andres meninger og baksnakking føre til at du tok feil valg. Du stolte på deg selv og har det bra. Så godt å få høre slike historier. Lykke til videre :-)

Skrevet

Tusen takk!

Jeg var abortmotstander, men fikk meg selv et hardt slag i ansiktet da jeg vurderte det selv. Så virkelig at man bør være forsiktig med å dømme og mene før en har vært i andres sko.- så jeg fortsår absolutt alle som vurderer abort.

Men må få sagt, at det finnes skyfrihimmeldager senere selv om du ikke skulle gjøre det! man må bare fortsette å kjempe og vite hva en kjemper for!

Skrevet

For et fantastisk innlegg! Du burde være stolt.Tenk så mange som kan og vil ha deg som forbilde. Det var en fin avslutning på dagen. Og lykke til med den lille familien din som du kan kose deg med resten av livet!

Skrevet

Så flott å høre at du er sterk og positiv :-) Og så bra at du ikke lot andres meninger og baksnakking føre til at du tok feil valg. Du stolte på deg selv og har det bra. Så godt å få høre slike historier. Lykke til videre :-)

Skrevet

You go girl!!!

Skrevet

Det er jenta si det.

Typisk den forbanna KRISTENKRETS. Følge boka til ponkt og prikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...