Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #26 Skrevet 19. desember 2010 Nå synes jeg HI her er ganske så slem! Håper noen rapporterer. Lykke-Elise ble jo født i går, og mamman var inne og skrev om det på 3 trimester. Hun er inne på forumet og kikker litt når babyen sover. Jeg håper virkelig hun slipper å se dette! Jeg synes man skal respektere andres navnevalg uansett hva man mener. Smaken er delt i det meste her i verden. Alle kan ikke like samme navn, akkurat som man liker forskjellig mat, har forskjellig smak i menn, klær osv.... respekter det! Jeg ønsker Lykke Elise hjertelig velkommen til verden, og gratulerer så mye til foreldrene. Og jeg synes det er et pent navn, helt ærlig, ikke la noen si noe annet! Tenker lillepia blir fornøyd med navnet sitt!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #27 Skrevet 19. desember 2010 Fy faen så stygge dere er. Man mobber da ikke andre for barnevalget deres. Trangsynt. Som hun over her sier, dama med den lille jenta skrev jo her inne i går at hun ble født og navn osv, så kommer dere med noe sånn dritt!! Elise er et kjempefint navn, og at dere ikke liker navnet Lykke, kan dere holde for dere selv!
babygirl<3 Skrevet 19. desember 2010 #28 Skrevet 19. desember 2010 Er såå enig med noen over her... Hvis dere skal være så stygge og mobbe andre sånn, så kan dere i det minste være litt ærlige med hvem dere er, synes jeg det er ufattelig dårlig gjort, og veldig uetisk av dere! Skam dere. Det er sikkert ikke alle som liker deres navnevalg heller, hva heter deres barn for eksempel, siden de GARANTERT er myyyye finere enn Lykke-Elise? Det finnes da andre ting å snakke om og andre problemstillinger her i livet, enn å klage over at ikke alle har samme smak som dere selv... Jeg synes at Lykke-Elise var søtt jeg! Hadde ikke brukt det selv, fordi det passer ikke helt inn i "min verden", men hadde absolutt ikke reagert om jeg hadde møtt noen som hadde kalt ungen sin det er mange som har foreslått at jeg skal kalle barnet mitt for Lykke... eller Lykke Amanda, siden jeg vurderer å kalle henne Amanda. Men det blir nok ikke dobbeltnavn her
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #29 Skrevet 19. desember 2010 Først og fremst, Gratulerer med lille Lykke-Elise. Kjempe fint navn. Og endelig noen som tørr å gjøre en vri. Synes HI og dere andre er usmakelige. Enn å henge ut noen slik. Pass på dere selv før dere slenger dritt om andre. Jeg er en av de som synes alle de norske kjedelige navnene er usmakelige. Feige er dere. Legg ut navnet på deres unger da så kan JEG slenge dritt om de "stygge" navna. Lykke Elise er et pent navn, og foreldrene har kjempe god smak. Og det er ikke verre å hete det enn mange andre navn som mange andre velger på sine barn.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #30 Skrevet 19. desember 2010 Navnene passer dårlig sammen, siden uttalen blir lykkelise. Hver for seg er det ok.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #32 Skrevet 19. desember 2010 "Jeg er en av de som synes alle de norske kjedelige navnene er usmakelige. Feige er dere. Legg ut navnet på deres unger da så kan JEG slenge dritt om de "stygge" navna. " Seriøst? Du er ikke bedre selv tydeligvis. Ser du ikke hvor teit innlegget ditt er? Jeg har aldri sagt et negativt ord om noe navn her, hverken "norske kjedelige" eller mer orginale vrier. Kanskje du burde forsøke å holde tanke dine for deg selv.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. desember 2010 #33 Skrevet 21. desember 2010 Siden jeg ikke er feig som deg HI, så signerer jeg med nick. Lykke Elise ble født helt nylig, og det å henge ut et nyfødt barn, er direkte forkastelig. Men helt greit i din verden ? To mennesker har opplevd den største lykke på jord, og fått barnet sitt.. og det beste du kan gjøre utav situasjonen er å gjøre narr av dem ? Skulle likt å sett om du hadde baller til å stå ansikt til ansikt med moren og si det rett ut.. Men siden du ikke tør engang å vise et uskyldig nick på et forum, så tviler jeg.. Dra nesen din ut av ræven til andre og fokuser på deg selv Og samme gjelder dere andre som er så ekle å faktisk henge dere på HI sine tåpelige uttalelser..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #34 Skrevet 21. desember 2010 Jeg synes det var et herlig navn som forteller hvor inderlig dette barnet var ønsket
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #35 Skrevet 21. desember 2010 Hva heter dine barn HI? Jeg synes Lykke Elise er et vakkert navn. Har ofte tenkt at det er tungvint å si to navn etter hverandre som slutter på og begynner på den samme bokstaven, men det er likefullt et pent navn.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #36 Skrevet 9. februar 2011 MOBBEKJÆRRINGER ER DERE. Er det muuulig?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #37 Skrevet 9. februar 2011 Jeg trodde det var blitt ganske vanlig å kalle barna Lykke - enten før eller etter ett annet navn, så det kommer sikkert til å toppe listene etterhvert det også. Det er ofte sånn Jeg syns Lykke er ett fint navn, men kanskje tungt å si med Elise etter, men det er jo bare en vane. Jeg kjenner mange som hadde forferdelig tunge navn til å begynne med men som jeg nå er så vant med at det er like enkelt som andre mer vanlige navn
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #38 Skrevet 9. februar 2011 Lykke-Elise er jo i akkurat samme gata som de du lister opp der da ... akkurat like jålete. Reidun, Harald, Tord og Frøydis o.l. er eksempler på navn som er rake motsetningen til Lykke-Elise i en helt annen gate ;-) Når det er sagt har jeg hørt maaaaange verre navn enn det i overskriften her. Så jeg hadde ikke leet et øyenbryn engang.
Mini84 Skrevet 9. februar 2011 #39 Skrevet 9. februar 2011 Så absurd innlegg, i grunn! Lykke-Elise er da vel ikke noe rart? Jeg syns det er helt nydelig. Spesielt Lykke. Men særlig uvanlig er det vel ikke? Jeg skal innrømme at det finnes mange navn jeg reagerer på, men om du reagerer på Lykke-Elise, så kan du ikke ha hørt spesielt mange navn HI. Jeg tror ikke noen her jeg bor ville synes det var noe rart i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2011 #40 Skrevet 9. februar 2011 Tror det er lettere å vokse opp som Lykke-Elise enn Ravngunn.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 9. februar 2011 #41 Skrevet 9. februar 2011 Jeg synes Lykke er et kjempefint navn jeg:) Lykke-Elise er kanskje litt tungt, men det er sånt som man venner seg til etterhvert:) Det sier noe om hvor mye dette barnet er ønsket! Signerer med nick også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå