Gå til innhold

Vil puppene bli de samme igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De gjør ikke det ikke sant?:( etter jeg ble gravid har de selvfølgelig blitt større og begynt og henge litt... Kan de bli som de var uten et brystløft? For hvis ikke vurderer jeg det sterkt...

Før var de veldig faste og fine. Akkurat en håndfull, og de hang ikke i det hele tatt.. Vil jeg noen gang få det tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huden il jo trekke seg litt sammen igjen, og man får ofte tilbake noe av fettcellene som forsvant for å få plass til melkekjertlene slik at huden fylles bedre. Du bør nok vente 2 år og se hvordan de er da. De trenger tid til å blir sitt normale.

Skrevet

niks ikke i mitt tilfelle. Her henger og slenger de alle veier:(

Skrevet

Hm.. Jaja, får håpe på det beste da=\

HI

Skrevet

Men vil de henge mer etter amming, enn hvis man ikke ammer?( selvfølgelig ikke avgjørende for om jeg skal amme eller ikke, for jeg har jeg tenkt til uansett)

Skrevet

Mine ser bedre ut nå enn før jeg fikk barn og ammet :-)

Skrevet

Når du har fått barn, vil du etterhvert innse at fasongen på puppene osv ikke er like viktig lenger!

Skrevet

Det er I K K E ammingen som gjør at puppene henger, men det er forårsaket av svangerskap/graviditet og de hormonforandringene der. På 60-tallet trodde de at amming ga hengepupper og lot derfor være å amme.

Skrevet

Ha ha! Det er ikke helt sikkert, du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...