Gå til innhold

Håravfall pga medisiner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hjerneslaget i høst sendte legene meg hjem med piller i alle regnbuens farger - det er selvsagt veldig trivelig at pillecocktailen holder meg i live, men en av bivirkningene er jævlig plagsom.

 

Jeg mister hår. Hver morgen ligger store bunter hår på puta, og når jeg dusjer må jeg rense sluket for halve sveisen. Det er ILLE.

 

Jeg mistenker at det er Lipitor som er synderen, noen som har erfaring med den?

 

Ellers må det være Asantin Retard eller Lamictal.

 

Den medisinen som forårsaker at jeg begynner å bli tynn i hyssingen MÅ byttes ut med et bedre alternativ - jeg er for ung for dette tullet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være medisinene som gjør det.

 

Da jeg fikk blodpropp og startet på blodfortynnende medisiner, så mistet jeg hår i mange mndr . Legene sa at det kunne være bivirkning av medisinene

Skrevet

Jeg vet at det er medisinene som gjør det, jeg må bare finne ut hvilken - derfor lurer jeg på om noen har erfaring med de medisinene jeg nevner :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...