Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3955576.ece
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Og så sutrer de når mor ender med hovedomsorgen ved samlivsbrudd. Onde eksdamer liksom, når de selv helt klart driter i barna sine. Sett dem vekk så du kan gå på jakt eller ha aleneferie. Til å spy av.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Ja, det blir vel en økning av dette om (når?) tredelingen trår igang. Far er hjemme i "permisjon" og gør hva han vil mens barnet er i barnehagen, istedet for at mor kan være hjemme med barnet. Priser meg lykkelig over å skulle bli alenemor jeg
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Ja, der ser en...Fedre som tyter om at de vil ha tid med barna sine, og at det er urettferdig at mor får mer...Men, tiden de kunne hatt, bruker de til andre "viktigere" ting...Helt høl i huet spør du meg...
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Jeg trodde virkelig Aftenposten var en mer seriøs avis enn som så. Skrive "artikler" der splid mellom kjønnene er et billig poeng?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Vet ikke hva du definerer som seriøst men i mine øyne er jo dette et seriøst problem. Jeg har sett dette blant fedre i vennekretsen men at dette var noe som var " vanlig" viste jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Jeg synes ikke poenget vra billig i det hele tatt. Og diskusjonen er viktig. Det er grov utnytting av systemet når foreldre (uansett om det er mor eller far) mottar foreldrepenger for et barn de sender i barnehage.
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Det er ikke problemet som mangler seriøsitet, det er selve artikkelen. Ser ut som noe sakset ut fra VG.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Kjenner ingen fedre, eller mødre, som har gjort dette, men her i kommunen tar de ikke inn barn under 1 år så da løser det seg vel selv
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Vel, er det ikke typisk? Far gjør ikke en dritt i parforholdet eller stiller opp for ungene, men så fort det blir brudd, så skal han ha 50-50. Han vet ikke engang hva ungene skal ha på seg når det er 7 minusgrader. Det er nesten så moralen er: skal du ha far til å gjøre en innsats i fht ungene, må du skille deg. Så tyter de og går til rettssak for at de ikke får 50-50 eller hovedomsorgen, men var fordelingen at far hadde "hovedomsorgen" eller "50-50" så lenge parforholdet varte???????? NOT!!! Men etter bruddet, så skal de ta ansvar ja, for unger de knapt nok kjenner.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 http://lammelaartanker.wordpress.com/2010/12/19/fedre-sniker-seg-unna-tid-med-barnet-dreper-dyr-istedet/
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 Er mange sånne tråder her. Hva med og diskutere det i en og samme tråd? http://www.dinbaby.com/forum/thread/142691444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå