Gå til innhold

Mensen 4 uker etter fødtsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått for meg at det er mest aktivitet her inne, derfor spør jeg her.. :)

Men jeg hadde KS for 4 uker siden i dag, ressulterte i at livmoren min revna, men de klarte berge den da :)

Men.. den siste uka har det vært minimalt med blod av renselsetingen.. men så pluttselig for et par dager siden kommer det helt færskt blod, å siden da har fargen på det som kommer vært som mensen.. å nå idag begynner det å kjennes ut som menssmerter som kommer også, men bare helt nederst i magen, rundt der håret er på en måte for å forklare området..

Men er det fysisk mulig å få mensen 4 uker etter fødtsel?! å hvis det ikke er den da, er det normalt at blodet blir sånn ordentlig rødt igjenn, å ikke bare mørkerødt/brunt + smerter der?

Sorry ekkle detaljer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk tanta på besøk fire uker etter fødsel.

Skrevet

Renselsen sluttet hos meg etter 2 uker. Nøyaktig 4 uker senere fikk jeg mensen:(

Men begynte på Cerazette, hadde blødning i 2 uker så var det stopp:) Har nå ikke hatt mensen på 8 mnd! HERLIG!!

Skrevet

Blødde du enda bitte-litt før denne "mensflommen" kom? :P

Vil vel heller tro at det er de innvendige arrene/sårskorpene som har løsnet og gitt blødninger. Jeg sluttet og blø etter 3 uker...uke 4 begynte det og fosse ut :P Men masse koagler (klomper)... Sårskorpene som løsnet (etter det morkaka hadde vært).

Skrevet

Tror nok det er en rest av renselsen. Det kan komme sånn i rykk og napp de første 6 ukene.

Men vær obs på smertene, hvis de ikke gir seg, og blødningen fortsetter så tar du kontakt med lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...