Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 har fått for meg at det er mest aktivitet her inne, derfor spør jeg her.. Men jeg hadde KS for 4 uker siden i dag, ressulterte i at livmoren min revna, men de klarte berge den da Men.. den siste uka har det vært minimalt med blod av renselsetingen.. men så pluttselig for et par dager siden kommer det helt færskt blod, å siden da har fargen på det som kommer vært som mensen.. å nå idag begynner det å kjennes ut som menssmerter som kommer også, men bare helt nederst i magen, rundt der håret er på en måte for å forklare området.. Men er det fysisk mulig å få mensen 4 uker etter fødtsel?! å hvis det ikke er den da, er det normalt at blodet blir sånn ordentlig rødt igjenn, å ikke bare mørkerødt/brunt + smerter der? Sorry ekkle detaljer..
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Jeg fikk tanta på besøk fire uker etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Renselsen sluttet hos meg etter 2 uker. Nøyaktig 4 uker senere fikk jeg mensen:( Men begynte på Cerazette, hadde blødning i 2 uker så var det stopp:) Har nå ikke hatt mensen på 8 mnd! HERLIG!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Blødde du enda bitte-litt før denne "mensflommen" kom? Vil vel heller tro at det er de innvendige arrene/sårskorpene som har løsnet og gitt blødninger. Jeg sluttet og blø etter 3 uker...uke 4 begynte det og fosse ut Men masse koagler (klomper)... Sårskorpene som løsnet (etter det morkaka hadde vært).
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Tror nok det er en rest av renselsen. Det kan komme sånn i rykk og napp de første 6 ukene. Men vær obs på smertene, hvis de ikke gir seg, og blødningen fortsetter så tar du kontakt med lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå