Gå til innhold

Han gikk fra meg ...............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ensom, trist og urettferdig behandlet.... Han var kjempegiret på å få et barn og når hverdagen kommer stikker han :( Hvordan skal jeg takle dette og hvordan kan noen være så lite medmenneske. Det er en uke til jul og jeg er helt alene. Har kranglet med mine foreldre og mine søsken bor ikke her..... Uff, hva skal jeg si til mine barn :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! har det på samme måte..ufattelig trist, men du kan snakke med meg om du vil det:-)

Skrevet

Om du har normale oppegående foreldre bør du ta en telefon til de, og greie ut situasjonen..

De stiller nok opp for deg om de er slik foreldre SKAL være.

Skrevet

I min situajson er foreldrene mine kriminelle, så jeg kan ikke ringe de..men venner er gode å ha å jeg vet hvor vondt det er..om du hi vil snakke med noen utenforstående..

 

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...