Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Føler meg ensom, trist og urettferdig behandlet.... Han var kjempegiret på å få et barn og når hverdagen kommer stikker han Hvordan skal jeg takle dette og hvordan kan noen være så lite medmenneske. Det er en uke til jul og jeg er helt alene. Har kranglet med mine foreldre og mine søsken bor ikke her..... Uff, hva skal jeg si til mine barn
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Hei! har det på samme måte..ufattelig trist, men du kan snakke med meg om du vil det:-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Om du har normale oppegående foreldre bør du ta en telefon til de, og greie ut situasjonen.. De stiller nok opp for deg om de er slik foreldre SKAL være.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 I min situajson er foreldrene mine kriminelle, så jeg kan ikke ringe de..men venner er gode å ha å jeg vet hvor vondt det er..om du hi vil snakke med noen utenforstående.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå