Gå til innhold

Han behandler meg som dritt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen et år og vi har begge barn fra før. Samboer har mye reise med jobb så vi har lite tid sammen. Han er ikke intr i mine unger og jeg stiller alltid opp for ham med hans sønn. vi krangler alltid pga ungene. Og ja jeg har min feil oppi dette, jeg har veeeeldig kort lunte grunnet hormoner og graviditeten, men han sier så mange vonde ting du ikke skal si til din kjære. Han ber meg dra til %¤#"(%, og at forholdet er noe dritt. Jeg lager livet hans surt osv. Egentlig har jeg ikke gjort noen ting han bare slenger dritt når han blir sur, kunne skrevet natten lang vist jeg skulle fortalt alt han sier. Jeg tar meg av sønnen hver gang han reiser og stiller opp, føler egentlig ikke jeg fortjener dette :( Er så lei meg. Han er psykelig sjalu og har masse trekk til en psykopat. Det er vanskelig å gå fra ham pga egentlig så elsker jeg ham..... Hvor skal jeg hente styrke til dette.......Jeg gråter og gråter pga jeg er så sliten og nedstemt. Og han bare går til en kompis så sitter jeg her alene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han kommer ikke til å forandre atferd.

Nei, du kan ikke forandre ham.

Ja, du bør komme deg vekk før han ødelegger deg mer.

Skrevet

Idiot kommentar, klapp heller igjen.

Signerer derimot squawen.

Skrevet

23.13

Dumeste jeg har hørt!!!

Skrevet

HI

Hvorfor skulle jeg fortjene det, jeg er en ganske ok jordnær person.....

Skrevet

Ingen fortjener sånt piss.

Skrevet

Dere har vært sammen i 1 år, og allerede er forholdet helt på ræv... Jaja..da vet du hvertfall hvordan framtiden din ser ut..

Skrevet

Hi, les innlegget ditt en gang til også pakker du kofferten og drar.

Han kommer ikke til å forandre seg.

Det er ikke noen løsning å vente til du er helt nedbrutt åsykisk. Kom deg ut mens du er deg!

Skrevet

Ehm skrev akkurat om mitt "problemfylte" forhold i et annet innlegg. Innser nå at vi ikke har store problemer i forhold til sånt her!

Stakkars deg. Føler med deg. Det er ikke din feil, du fortjener det ikke osv selv om han kanskje prøver å få deg til å tro det. Kom deg vekk fra han, for din og barnet ditt sin skyld. Og han har garantert positive egenskaper også, ellers ville du ikke blitt i 1 år. Men psykopater kan også være veldig hyggelige. Nei du fortjener bedre.

Klem

Skrevet

Vært borti det samme. Reis til en venninne eller familie i første omgang. Skal love deg at der finner du fort ut hvor godt det er å være alene fremfor å være med han.

En snill mann venter på deg når tiden er inne.

Stor klem til deg. Vet hvor vondt det er.

Skrevet

Vet at det er vondt, har vært i lignende situasjon selv og kom meg heldigvis ut! Nå er det helt merkelig å tenke tilbake, jeg lurer på hvorfor jeg lot det gå så langt som det gjorde... du fortjener ikke dette, og menn med sånne trekk endrer seg ikke. Det gode dere måtte ha sammen kan aldri veie opp for alle tårene og for utryggheten barna vil føle i en sånn familie. Finn din indre styrke og gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...