Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Eller er det bare enkelte av de vordende guttemammaene som føler skuffelse?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 nix, fikk en nydelig liten prinsesse i år vi :)verdens fineste(selvsagt;) ) men....hadde blitt like glad for gutt...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Da jeg fikk min første lå jeg på barsel sammen med en som fikk jente nr 4. Det var helt grusomt for mannen hennes kjeftet henne huden full og behandlet henne helt jævelig. Hun bare lå og gråt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Jeg ble litt skuffet. Har alltid sett for meg at min første skulle være en gutt og trodde ikke noe på at det var en jente før hun kom ut. MEN skuffelsen varte ikke lenge og jeg elsker selvsagt barnet mitt (både da jeg gikk gravid og etter fødsel)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Har alltid ønsket jente, og fikk jente. Nå venter vi jente igjen og er overlykkelige, for da kan jeg bruke alle klær og leker om igjen. MEN, hadde jo blitt like glad om det ble gutt da. Artig med en av hver. Men nå får vi to snupper som kan leke godt ilag og bli så nære som venninner ))
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har og tenkt på det i dag - er forferdelig mange som klager over at de skal ha gutt fordi de helst ville ha jente! Jeg ville allerhelst ha gutt - fordi jeg er mest vant med små gutter. Har alltid hatt flest guttevenner.. og liker gutter generelt bedre enn jenter Dessuten har jeg aldri skifta en jentebleie i hele mitt liv tror jeg, så det skremmer meg litt! på en annen side, elsker jeg å dille og dulle og pynte med sko og kjoler - så nå er jeg veldig glad for at jeg skal ha jente Men visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg da ul-dama sa det var jente, for jeg hadde så godt som forberedt på gutt, av en eller annen grunn! Tenkte at det hadde vært mest logisk om jeg hadde fått gutt .. hehe Jeg er bare glad at prinsessa mi er frisk og har det bra jeg, og kommer ikke til å være noe mindre glad i henne enn jeg hadde vært i en eventuell gutt! baby er baby, og så lenge den er frisk og i fin form så er jeg lykkelig&fornøyd
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 "Men nå får vi to snupper som kan leke godt ilag og bli så nære som venninner ))" Hihi! Ja, for det kommer ikke an på personlighet og ALLE søstre er nære venninner... Eller?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Du må huske at dette er et forum der de aller aller fleste er kvinner. Tror nok mange menn ønsker seg gutter, de sitter bare ikke å prater så mye om det. Mannen min ble litt stille da ultralydmannen sa at vi ventet jente, men han sa ikke noe. Nå er jenta 4 og verdens største pappajente. Han er helt hekta på henne. Vi fikk en gutt også, 2 år seinere, og jeg vet at mannen min hadde blitt skuffet om det hadde blitt enda en jente. Det hadde jeg også blitt, men mest på mannes vegne.
Gjest Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Ørlite granne ... vi hadde en gutt fra før av og jeg ønsket meg veldig en gutt til og så for meg et skikkelig knoll og tott par. Men skuffelsen gikk selvfølgelig raskt over etter ul da Og de har dessuten blitt litt av et radarpar når alt kom til stykket.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 ja......bittelitt skuffa... vi har 2 jenter fra før, og tror dette blir vårt siste barn. Hadde håpet på å få vite på UL at det var en gutt, siden svangerskapet har vert heeelt annerledes denne gangen... men neida... "ser noj ut som en jente ja".. Der og da ble jeg kjempegla, fordi alt så bra ut... da jeg satte meg i bilen etterpå, kjente jeg at jeg egentlig var litt skuffa.. skal vi aldri få en liten gutt vi da? MEN skuffelsen gikk fort over Gleder meg bare til å få ut babyen nå, så jeg får se at alt er bra med henne
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Jepp- hadde liksom alltid sett for meg to barn- gutt først (som selvfølgelig skulle være beskyttende storebror) og så en jente:) Men så var det jente da- kan vel ikke kalle det skuffet, men litt snurt kanskje ja.. Vi endte opp med 2 jenter med 1 år mellom også en gutt 4 år senere:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 jeg var sikker på at nr 2 skulle være en gutt, og mye tilsa at jeg skulle få jente. Så på alle kinesiske fødselshoroskop, tok pendel over pulsen, og flere venninner sa at de følte en jente... jeg ble litt skuffet inni meg... men veldig glad når jeg tenkte at storesøster ville få en lillesøster :-) men da vi var på ul sa jordmor at det er en gutt, og da felte jeg en tåre. Ble veldig glad, for det var det jeg følte på meg som var riktig. Det føltes bare så riktig at neste mann skulle være en gutt, så for meg alt blått og navn fikk han allerede da vi ventet på første baby :-) sterk intiusjon kanskje? lillebroren min har gitt meg fødselsdag og vekt på gutten og, så vi venter bare i spenning :-) han hadde rett sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå