Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Noen som bor i Nittedal her? Er det bra å bo der? greit å pendle inn til Oslo? Er det noen steder som er finere enn andre?
Gjest Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Vi bodde i Nittedal før. For meg som jobber i sentrum syntes jeg det ble for langt å pendle. Det er en del kø innover og det tar tid å komme seg inn til byen. Men hvis man jobber i Groruddalen er det kjekt å bo der. Ellers er det selvsagt finere steder og ikke så fine steder der som alle andre steder. Dessuten er det himmelstor forskjell på pendleravstand om du bosetter deg i Hakkadal eller Gjelleråsen Jeg anbefaler at du besøker kommunen jeg :-D
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Bor her jeg og det trenger ikke være SÅ stor forskjell på avstanden Gjelleråsen - Oslo og Hakadal - Oslo. Tar du toget fra Hakadal bruker du ikke lang tid inn til sentrum Problemet oppi her er dog følgende: Toget kan man ikke stole på. Spesielt ikke vinterstid dessverre. I fjor var det så ille at folk satt opp kjørelag på eget initativ. Var fult av "kontaktannonser" på butikkene rundt forbi. Videre bygges det STORT ut midt i bygda og de vil kjøre ut rett ved kommunen. På en allerede belastet vei vil jeg tro det blir helt jævlig å komme seg frem om man bor nordafor kommunen. Bussen har ikke egne bussfelt oppi her heller.... Og dette er bare trafikken! Finnes endel andre minuser også og selvfølgelig endel plusser, men vi flytter fra hele styret. Kan godt ramse opp mer om du vil
Gjest Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Det er akkuratt det. Toget kan man virkelig ikke basere seg på :-( Ellers hadde det jo vært veldig greit for på toget slipper man jo køen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 hei 22:36 - HI her! Hvis du har tid hører jeg gjerne om flere fordeler/ulemper med å bo i Nittedal..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå