Gå til innhold

Hjelp!! Masse blod!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opererte ut en visdomstann i går, og nå nettopp dro jeg ut det tøystykket de hadde lagt nedi såret, og nå blør jeg masse igjen!! Hvordan stoppe det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klipp ut en bit av et lommetørkle og stapp det nedi til i morgen!

Skrevet

Men blir det ikke på samme måte som idag da? At når jeg drar det opp igjen imorgen ? At jeg da river opp igjen det som har " grodd" på en måte? Hi

Skrevet

Stapp en kompress nedi såret og sug på isbiter! Sug på isbiter så lenge du orker sånn at blodet trekker seg tilbake og ikke drikk/spis varmt (kanskje du ikke spiser så mye uansett, men...)

Skrevet

Isbit skal jeg prøve , har tygget for harde livet på sånne bomulls greier, men de blir gjennomvåt av blod og ekkel smak med en gang! Spiser vanlig jeg, har ikke hatt noe vondt eller problemer med å gape. Jeg tygger bare på den ene siden da vel og merke :) men har heldigvis ikke hatt vondt, med mindre jeg er borti kinnet eller beveger munnen på en rar måte! Men mye blod dessverre. Har og en betennelse nedi der, vet ikke om det får det til å blø mer!? Hi

Skrevet

Når vevet er betent, er det vanskeligere å stoppe blødningen. Du burde ikke tygge på de tamponggreiene, du må få det til å ligge i ro hardt nedi såret sånn at blødningen får motstand. I tillegg til isbit, kan det hjelpe å legge et kaldt omslag over nakken

Skrevet

Hmm. Jeg har ingenting jeg kan legge nedi =/ så håper isbiten hvertfall kan hjelpe. Ikke behagelig med alt blodet i munnen! Følte jeg dro opp noen sting og når jeg tok ut tøystykket, men håper det bare kjentes slik ut! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...