Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Gutten min fyller snart tre år, og jeg har et lite dilemma ang hvem vi skal invitere.. Andre år har jeg invitert venninner med barn på ca samme alder, men i år er han veldig opptatt av at barna i bhg må komme i bursdagen hans. Problemet er det at bursdagen er en uke før min termin, så jeg orker ikke noe svære greier. Tenkte da bare å invitere guttene, men den eldste er spinnvill (har ekstra bemanning i bhg til ham) så jeg orker ikke ha han i hus. De er bare fem gutter på avdelingen, så jeg kan jo ikke be alle unntatt han vel? Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Du ber selvfølgelig den siste gutten også. Det skulle bare mangle! Du får evt. invitere til selskap et par uker før..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Kanskje du kan invitere i bhg tiden slik at det følger med ansatte fra bhg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 bare å tenke tanken å utelate en skremmer meg,,, det kan du ikke gjøre... enten droppe alt, eller be alle.. du får få noen til å hjelpe deg da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå