Gå til innhold

Hjelpe meg!!! Jeg har rota bort julegaven til sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk den på onsdag (pr post), la den til side for at sambo ikke skulle finne den, men nå aner jeg ikke hvor den er.... Hva i all verden skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Priceless 21.15.

Det enkle er ofte det beste :)

Skrevet

Åhh, at jeg ikke har tenkt på det... Selvfølgelig har jeg lett etter den - hvis ikke hadde jeg jo ikke sagt at jeg hadde rota den bort, stupid!

HI

Skrevet

Men kjære deg HI..av all respekt: Men hva i H...... skal du ellers gjøre enn å lete? Og hva forventer du at vi andre kan gjøre med saken?

Skrevet

Hva i allverden er det du vil at vi skal svare da??

Enten leter du mer, eller så kjøper du ny. Et 3. alternativ er at han ikke får julegave i år.

Skrevet

Selvfølgelig, jeg burde ha skjønt det.. Her inne kan man verken vente å få støtte, råd eller ok kommentarer. En haug selvgode, premenstruelle kjærringer som sitter på ræva og slenger spydigheter - for på nettet kan jo ingen se hvor patetiske og lavstatus dere er..

Takk skal dere faen meg ha, grauthuer!

Skrevet

kanskje samboeren din har funnet den og gjemt den? Det hadde jeg gjort dersom ejg fant gaven min fra han...:)

Skrevet

Du spør jo hva i all verden du skal gjøre? Du ber hverken om råd, sympati eller støtte, du stiller et spørsmål! Så blir du sur fordi noen svarer på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...