Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg fullammer. Gutten min på 4 1/2 mnd har nå avføring bare en gang i uka ca. Jeg vet at dette er helt normalt når man fullammer. Han promper MYE, og det lukter VONDT! Her kommer litt ekkle detaljer, men... Det er en veldig spesiell lukt på avføringen hans når han bæsjer, veldig rar farge (grønn, brun, gul) og ikke minst rar konsistens.. vanskelig å forklare hvordan. Men det jeg lurer på er om dette er normalt? Kan det være for at han bæsjer bare en gang i uka? avføringen var ikke slik da han gjorde det hver dag. Håper på seriøse svar, selv om det er litt ekkelt innlegg.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Så lenge du fullammar er "alt" lov. Guten vår bæsja som regel ca kvar 5. dag då han var baby. Han prompa og mykje og det lukta skikkeleg surt. Verre lukt for kvar dag som gjekk utan bæsj. Tenker det er logisk eg, at jo meir som samlar seg opp i tarmen, jo meir illeluktande blir prompen. Det meste av fargar og konsistensar er og lov når ein fullammar. Har han problem med mageknip?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Det var godt å høre. Det er akkurat dette jeg har tenkt også egentlig. Nei, han har ikke noe mageondt, og heller ikke noe stinn mage virker det som. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå