Papegøyeblomst Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har alle andre julegaver i boks, men mangler til min mor på 63, og til min fars kone på 50. Begge to er sånne sojm har alt, og ingen av den er spesielt pyntete av seg, så parfyme, smykker eller nips er uaktuelt. Bilder av barnebarnet fikk de på begge kanter ifjor og året før. Tenkte kanskje på en bok, men hva??? åper noen orker å komme med tips, vet det har vært mange tråder om dette i det siste...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Hvor mye gir du for da? Vi kjøpte Stelton Bean kaffekanne til svigerfar dette året, koster 750 kr så vi har gått sammen med svigerinna mi. Den er knalltøff! De har kaffekanner fra før, men bare slike kjedelige tv-kanner. Eller hva med et fint pledd? Eller noe i Wik og walsøe-serien, de er så fine! En snopeskål? (195,- kr)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Min mor elsker rødvin, så hun får rødvin og en julepynt hun har ønsket seg(pekt ut selv;)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Jeg kjøpte "Panserhjerte" av Jo Nesbø og en bodylotion fra Elisabeth Arden (hun er heller ikke pyntete av seg, bruker aldri sminke). Andre forslag: Nyeste av Camilla Lackberg, skinnhansker, ullpledd, veske, lommebok, sjal, kokebok.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Min mor får noen ordentlige og pene skinnhansker. Både praktisk og pent:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Gavekort på en hudpleiesalong..?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Av oss får mamma skikkelige tøfler, noe hun har ønsket seg, samt en kalender med bilder av barna. Av de får hun gavesett og konfekt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Både svigermor og mamma får stilongs i ull ull/silke. Begge to ønsker praktiske ting de kan bruke. Andre ting har de nok av.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Her blir det enkelt, de får gavekort, enten på en hudpleiesalong eller et kjøpesenter, så kan de handle det de vil , på den butikken de måtte ønske:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har kjøpt boken til han (som jeg ikke husker navnet på) som var med flyet som styrtet i andesfjellene. Så er det noen små rammer med bilder av de to barnebarna. Skinnhansker, væske, gode turklær etc er jo altid kjekt å få =)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Mamma får ullundertøy (stillongs og trøye) med meg, duk fra mannen min, fotobok fra mini og en liten nisse fra pusen. Svigermor får: Et par dypeskåler i et servise hun samler på fra mannen, julekule fra Hi5 (Plan) fra meg, fotobok fra mini og godteskål fra pusen
Monajenten Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 Mamma får gavekort på (den eneste) klesbutikken hun liker:-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #13 Skrevet 18. desember 2010 Sengesett og kalender med bilde av barna.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #14 Skrevet 18. desember 2010 Min mor får et gavekort på en fotpleietime hos sin faste "fotdame". Pluss at hun får to skåler i en serie hun samler på fra barna våre...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #15 Skrevet 18. desember 2010 eg jer glass så u samle på å en søde liden vibrator hihi go jul te hu
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #16 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har kjøpt Elextrolux håndvisp på stativ med bolle, for jeg vet hun ønsker seg slik =) Ellers er foreldre og besteforeldre supervanskelige å kjøpe gaver til!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #17 Skrevet 18. desember 2010 jeg føler meg slem nå jeg.. for jeg har bare kjøpt sånne fine ullsokker fra nille.. men snører foran.. mamma er jo bare 41 år til og med.. men jeg er gravid og skal bli alenemor rett over nyttår. så hun ville egentlig bare at jeg skulle ha råd til å handle inn det jeg trenger til gutten kommer.. jeg er jo bare 23 selv. men hun driver jo med mye å står på ski.. så hun sa jo at hun ønsket seg det... men føler meg likevel litt grådig nå som jeg bare har brukt 50 kr.. :S
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #18 Skrevet 18. desember 2010 Hva i alle dager er det du har skrevet her 22.31??
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #19 Skrevet 18. desember 2010 Vibrator til mora di!??? Hahaha!!! Jeg gir en panne i år, for det ønsket hun seg.. Men ellers pleier hun alltid å få klær!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #20 Skrevet 18. desember 2010 Her i gården blir det ramme til å ha 3 bilder i til mor og svigermor. I midten blir det "naken"bilde av mini og på de to andre et fotavtrykk og et håndavtrykk (trykket i maling bare). Syns det er litt fint å ha til senere jeg
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #21 Skrevet 18. desember 2010 ja klart hu sga få vibrator hihi.. bare en liten tullegave suns hu ska få h åg
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #22 Skrevet 18. desember 2010 Vi gir mødrene våre etendes ting, delikatesser etc. De har alt, og ønsker seg lite, og ikke trenger vi gi dem gavekort eller penger, de kjøper det de har lyst på. De ønsker ikke noe berikning fra oss noen av dem. Blomstrer er også greit, og bilder av barna, men det har de jo rikelig av nå. Mat, vin, sprit, kaker, alt som etes og drikkes kan :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #23 Skrevet 18. desember 2010 Svigermor får bøker og smykker )
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #24 Skrevet 19. desember 2010 Min mor får Kari Trå Pysh av oss, Kari Trå Ullsokker av poden og badeskum av snuppa.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #25 Skrevet 19. desember 2010 Mamma får denne av oss ))))))) http://www.euronics.no/Produkter/Personlig-pleie/Andre-pleieprodukter/TIQ-OD-600-Nakkemassasje-Kung-Fu Mannen min jobber der så vi har den selv også. Fy fader så deilig den er. Den masserer SKIKKELIG KRAFTIG. ANBEFALES VIRKELIG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå