Gå til innhold

Vogn Boga boo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo et hav å velge i... Tenker litt på boga boo, er det noe negativt med den? Eneste jeg kan finne er at den ikke har håndbrems. Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Bugaboo har da håndbrems? Min har i alle fall det... Et håndtak som stopper hjulene tvert.

Jeg har ikke begynt å bruke den enda (termin over nyttår), men fikk den anbefalt fra søsteren min som er superfornøyd. Det eneste hun har å utsette på den (og som jeg har sett selv) er at bagen på understellet (altså handlebagen som henger under vognbagen) er litt liten.

Ellers er vognen både lett og enkel å håndtere, vognbagen er enkel å ta av og på (og den har en genial løfte/bærebøyle som gjør den til en drøm å bære), og den virker solid og sikker. Gleder meg til å begynne å trille :)

Snakk med noen på babybutikken, fortell hva slags behov du har og hva du ser etter i en vogn, så hjelper de deg med å finne en som passer bra til deg :) Det er en barnevognjungel, så det er kjekt å ha en guide som kan lede deg rett! Lykke til :)

Skrevet

Bugaboo er en super vogn til sitt bruk. Jeg er veldig fornøyd med min. Men det finnes ingen helt perfekt vogn. Det jeg ikke liker med bugabooen er at den ikke er noe særlig på vinterføre hvis det ikke er brøyta, og det er heller ingen vogn for turer i skog og mark, men en typisk byvogn. Man kan jo få vinterhjul til den, vurderer å prøve det selv, men de er jo ikke svingbare.

Noen klager også over at regntrekk og myggnettingen er trang og vanskelig å få på, men har ikke vært noe stort problem. Ellers er det noen som syns den er litt slarkete i understellet. Og ja, i forhold til store og tyngre vogner er den det. Men jeg har ikke syns det har vært noe problem. Jeg kunne ikke tenke meg noen annen vogn.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt Buga boo igjen.. Den har for lite "rom" under vognen når du trenger å ha med deg ting og tang. Den er veldig lett, noe som er positivt også for all del, (i forhold til inn og ut av bil) men jeg har opplevd at vognen nesten har blåst over ende ved flere anledninger når den har stått for seg selv . Med sving-hjulene på har jeg aldri turt å gå ifra den alene etter at den en gang velta mens jeg venta på bussen. Heldigvis tok en mann imot vogna. Den er så lett at den tas fort av vinden...

Jeg velger nå en mer robust vogn og kommer til å kjøpe ny når andremann kommer i januar ettersom vognen ikke er noe særlig på vinterføre heller, selv om jeg har kjøpt vinterhjul.

Hvis du skal ha en "byvogn" så er bugabooen helt super, i og med at den svinger lett og er grei å håndtere. Men så var det den lasteplassen da... etter litt shopping så er den jo full, det er litt dumt..

Sittedelen er litt liten, mitt barn er nå for stort for vogna og han er ikke mer enn 12 kg og halvannet år... så nå må vi ha ny vogn..

Ikke meningen å være negativ! Bare min opplevelse av vognen :)

Skrevet

Jeg er fornøyd med min boogaboo, bortsett fra regntrekket som er så tett at jeg ikke tør bruke det. Har kjøpt et simo regntrekk som fungerer optimalt selv om det er litt for strot til vogene. heller det enn å se hvordan det dugger på innsiden av regntrekket fra boogaboo.

Ellers er den litt kjip på en ubrøytet landevei uten vinterhjul.

Jeg tror man må tenke gjennom hva man skal bruke vognen til. Skal du gå til butikken og handle mat eller har du bil? det er lite matvarer ol du får plass til under en boogaboo. De har laget den liten fordi det er en kjekk byvogn. Skal man ha en mer praktisk vogn til mer robust bruk som handleturer, skogturer etc bør man finne en annen vogn:)

Jeg er iallefall fornøyd.

Skrevet

Mitt barn er nå straks 3 år og 17 kg. Hun sover ennå i sittedelen Vi kjøpte vognen da hun var 1,5:)

Ellers bruker v i den lite nå, den er i minste laget. men hun brukte den ofte i to års alderen og det har fungert veldig fint!

Skrevet

tar tilbake det jeg skrev her. Vognen har stått i bhg de siste månedene og det viser seg at jenta mi, som blir 3 i februar, har vokst ut av sittedelen. joda sååå:) Utrolig at de ikke har nevnt noe i bhg. Jeg spurte i morges. Jeg satte henne i vognen og hodet er nå over rammen. de sier hun sover godt og at hun krøller seg sammen der, men allikevel, Godt vi har den ødelagte teutonia vognene, så hun har noe å sove i fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...