Gå til innhold

min sønn liker ikke besteforeldrene sine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var hos dem av og til når han var liten, og oppover, men i det siste har dem blitt mer og mer i krise alderen og er ute på noe hver helg, og passer han ikke sjeldent... sist de hadde han over natta var i høstferien.

han vil ikke være hos dem, besøke dem, eller noe om jeg ikke er med... virker ikke som han er trygg på dem mer??

han møter dem minst en gang i uka.

i dag ville han ikke engang sitte i samme sofa som dem, enda jeg var der, han er livredd for at jeg drar fra han der... han er 4 år nå, er det adskillelse angst?

han har blitt veldig skeptisk til folk, i dag sa han til søskenbarnet mitt som var på besøk hos besteforeldrene, som han har møtte ca 10 ganger før, da hu satte seg på gulvet å lekte med han, stoppa hele han opp, stirret på henne å sa, "jeg kjenner ikke deg!" så gikk han unna hun.

noen som vet hva dette kan være? en fase?

før snakket han til alt å alle han møtte på... spurte folk i butikken hva dem het osv.... men nå er han skeptisk til alle, ink besteforeldrene sine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å VITE noe her. :)

Kanskje sønnen din er i en fase, bare.

At han nå beynner å se verden litt mer nyansert.

Eller så har han opplevd noe traumatisk hos besteforeldrene.

HVis de for eksempel har vært beruset mens han var der.

Skal ikke mere til. :)

Skrevet

Tja, vanskelig å si.

Begge mine 2,5 og 4,5 år er litt skeptisk til morfaren sin og farmoren sin.

De ser besteforeldre på begge sider ca. 1 gang i mnd. De digger (elsker) mormor og farfar, det har de begge alltid gjort.

Farmor er nok litt streng, og det er det som gjør at de ikke går så mye til henne. Morfar kan godt finne på å ta seg en dram når de er der, så mulig det er derfor de er skeptisk til han ?

Mormor jobber med barn og er super til å leke, farfar er også helt rå på å leke. Farmor og morfar, derimot, er ikke noe flinke til å leke.

De ser kusina og fetteren sin kanskje 4-5 ganger i året, og det er stor gjensynsglede hver gang.

Vet ikke hvorfor din sønn reagerer sånn, jeg. Noen barn er jo litt sære og liker ikke uforutsette ting. Kanskje han, som en over her sa, har opplevd noe som har satt en støkk i han hos besteforeldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...