Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 ? Slapp, blek og feber. Et virus sa legen. Vi var der på torsdag, sjekket ører,nese,hals og bryst ingen infeksjon... Men hvorfor går ikke feberen over da? Hun har vært syk siden forigge torsdag! Vært borte fra barnehagen i 7 dager... 4 år...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Høy feber? Syns det var lenge å ha feber.. Tok legen crp? Tror faktisk jeg ville tatt turen til legevakten i kveld eller i morgen for å få en undersøkelse til. Feber og at allmenntilstanden ikke er bra tyder jo på at det er noe. I fjor var sønnen min hos legen pga. feber og dårlig allmenntilstand. De tok crp. Den var på 55 mener jeg å huske, så vi skulle se det an. Så gikk det et par dager til, han ble ikke bedre, dro da på legevakten. Da var crpen på 96. Så helsetilstanden kan forandre seg fort. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Nei ikke høy feber i kveld..blitt bedre siden i går... Men tar turen i morgen hvis hun fortsatt er slapp... Ja legen tok crp den var helt fin, tok også halseprøve, lyttet på henne og sjeket i ørene... Men siden hun har hanglet så lenge nå så synes jeg det begynner å bli litt drøyt hvis det kun er et virus... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå