Gjest happy mom:) Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 ? Slapp, blek og feber. Et virus sa legen. Vi var der på torsdag, sjekket ører,nese,hals og bryst ingen infeksjon... Men hvorfor går ikke feberen over da? Hun har vært syk siden forigge torsdag! Vært borte fra barnehagen i 7 dager... 4 år...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Tok han streptokk prøve? jenta mi har det han så ingenting i halsen ørene fine fin crp. men feber. så tok han bare den testen for å være sikker å den var positiv.
lille_mille Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Har opplevd det her. Da var hu skikkelig dårlig og hadde feber på 9. dagen. Fikk sa beskjed om at virus kan gå over til en bakteriell infeksjon og at man da bør oppsøke legen igjen. Hos oss gikk det over den dagen (en søndag,vi hadde tenkt oss på barneklinikken på kvelden), så for oss blei det ikke aktuelt med nytt besøk. Men det hadde jeg gjort hvis jeg var deg.
Sik Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 jepp, ved virusinfeksjon. så lenge du er i kontakt med legen, er det ikke noe farlig. du følger jo med på almentilstanden selv og ringer dersom du blir bekymra. De tåler jo en del, disse små! god bedring til frøkna
Gjest happy mom:) Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Takk. Da drar jeg til i morgen.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Lille hadde feber 11 dagar i strekk i juni (då 2 1/2). Var hos legen to gongar og fekk ho undersøkt og sjekka crp, men alt det var bra. Feberen gjekk etter kvart over av seg sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå